آغاز فصل جدید لیگ های کاراته از مرداد ماه 

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته از آغاز یازدهمین دوره سوپر لیگ و لیگ های پایه کاراته در مرداد ماه و پس از رقابتهای قهرمانی آسیا و بازیهای جهانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری “کاراته نیوز” وحید مومنی رئیس سازمان لیگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: تاکنون ۵ تیم برای حضور در سوپر لیگ مردان اعلام آمادگی کرده اند و مسابقات طی روال سالهای گذشته برگزار می شود؛ یعنی کومیته مردان در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۵، ۸۴ و ۲ وزن آزاد و در بخش بانوان در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۱، ۶۸ ، ۶۸+ و ۲ وزن آزاد رقابتها پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کاتا نیز همزمان با مبارزات کومیته در برنامه هفتگی لیگ پیگیری خواهد شد، افزود: در پایان لیگ علاوه بر رده بندی تیم ها در مجموع کاتا و کومیته، کاپ قهرمانی به طور مجزا به تیم های برتر کاتا و کومیته نیز اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ درخصوص امتیازات در نظر گرفته شده برای مبارزات هم گفت: هر برد در مبارزات انفرادی ۳ امتیاز دارد اما امتیاز کاتای تیمی در حال بررسی هست که ۴ امتیاز باقی بماند یا امتیاز را به عدد ۵ برسانیم. البته در این خصوص می خواهیم با کارشناسان امر گفت و گو کنیم.

مومنی درمورد لیگ های پایه تصریح کرد: لیگ پایه خردسالان و نونهالان با رقابتهای کاتا برگزار می شود ولی در رده سنی نوجوانان و جوانان رقابتها به صورت دو لیگ مجزا کاتا و کومیته انجام خواهد شد. امسال به صورت آزمایشی لیگ کاتای جوانه و آینده سازان برگزار می شود که شرکت کنندگان آن ترکیبی از این دو رده سنی هستند. لیگ های کومیته جوانه و آینده سازان نیز به صورت مجزا برگزار می شود.

وی در خصوص میزان مبلغ دریافتی برای فصل جدید لیگ های پایه کاراته گفت: مبلغی برای ورودیه دریافت نمی شود اما تیمها برای تداوم حضور تا پایان فصل لیگ باید یک چک ضمانت به سازمان لیگ فدراسیون ارائه دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا