نجفی: انتظارات از کاراته همیشه بالا بوده است

ملی‌پوش کاراته بانوان درباره رقابت‌های کشورهای اسلامی بیان کرد: کشورهای قدرتمند در این رقابت‌ها حضور دارند. امیدوارم بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته باشیم.

به‌ گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی کاراته بانوان با پنج ورزشکار عازم رقابت‌های باکوی آذربایجان هستند. بهنوش نجفی یکی دیگر از ملی‌پوشان اعزامی به این رقابت‌هاست.

بهنوش نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی بیان‌ کرد: شش سال عضو تیم‌ ‌ملی زیر ۲۱ سال بودم و امسال سال نخست حضور من در تیم‌ ‌ملی بزرگسالان است. تا به امروز دو طلا، دو برنز در رقابت‌های آسیایی را کسب کرده‌ام و یک نقره و برنز لیگ جهانی را دارم. امیدوارم بتوانم در بازی‌های کشورهای اسلامی بهترین عملکرد را داشته باشم. با توجه به این که در این رقابت‌ها کشورهای قدرتمند جهان مانند مصر، مراکش، ترکیه و آذربایجان حضور دارند سطح رقابت‌ها بالاست و من نیز دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و مطمئن هستم که بهترین نتیجه‌ را کسب خواهم کرد.

نجفی با توجه به المپیکی شدن کاراته نیز بیان‌ کرد: بسیار خوشحال هستم از المپیکی شدن کاراته و امیدوارم نگاه به فدراسیون کاراته بهتر شود. با توجه به این که رشته کاراته در بازی‌های آسیایی و سایر مسابقات خوش درخشیدند همیشه انتظارات از کاراته بالاست.

او درباره خانه کاراته نیز بیان‌ کرد: دوست داریم کاراته صاحب خانه شود و مانند سایر رشته‌ها سالنی اختصاصی برای تمرین داشته باشیم. شنیده‌ام که قول خانه کاراته را داده‌اند،  ولی در حال‌ حاضر انجام نشده است.

او در پایان بیان‌ کرد: از رییس فدراسیون تشکر می‌کنم و همچنین سایر عوامل فدراسیون که این شرایط را برای ما فراهم کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا