برای کسب مدال در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بسیار خوشبینم

 ملی پوش کرمانشاهی وزن ۶۸+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران گفت: با توجه به آمادگی خوبی که دارم بسیار خوشبینم بتوانم در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی مدال کسب کنم.

به گزارش “کاراته نیوز” محدثه آقایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه از آمادگی خوبی برخوردارم و تمام تلاشم را به کار می بندم که نماینده شایسته ای برای کاراته ایران باشم.
وی افزود: چندماهی است که به صورت مرتب تمرینات خود را در اردو و زیرنظر مربیان دنبال می کنم و به سطح قابل قبولی از آمادگی هم رسیده ام.
آقایی یادآوری کرد: با توجه به اینکه حدود یک ماه قبل نیز در مسابقات کاراته وان شرکت کردم، استرس حضور در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی را ندارم و می توانم با خیالی آسوده در این رقابت ها شرکت کنم.
ملی پوش کرمانشاهی تیم کاراته بانوان ایران از کاراته کاهای مصر، الجزایر و مراکش به عنوان حریفان اصلی خود در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی یاد کرد، گفت: هرچند نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.
وی همچنین با اشاره به حضور خود در مسابقات کاراته وان دوبی در فروردین امسال، گفت: اکثر کاراته کاهای مطرح جهان با من هم گروه بودند و کار بسیار سختی پیش رو داشتم.
آقایی افزود: در دور اول بازیها به مصاف حریف ایتالیایی که عناوین قهرمانی و نایب قهرمان جهان و قهرمانی اروپا را دارد رفتم و یک بر صفر پیروز شدم اما در دیدار دوم برابر حریف ژاپنی که عنوان قهرمانی جهان و دو مقام سومی مسابقات جهانی را در کارنامه داشت به خاطر بی عدالتی داوران بازنده شدم.
وی در پایان با بیان اینکه از عملکرد خود در مسابقات کاراته وان با وجود عدم کسب مدال راضی است، گفت: امیدوارم این عملکرد در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بهتر شده و با کسب مدال همراه باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا