زارع: فدراسیون به صورت ویژه به بخش کاتا نگاه کند/ به مربیان سازنده توجه شود

پس از کسب عنوان قهرمانی استان فارس در رقابت های کاتا نوجوانان و جوانان، به سراغ مسعود زارع مربی خوش آتیه این استان رفتیم که شاگردانش توانستند با کسب مدال های رنگارنگ در پیکارهای انتخابی تیم ملی، استان فارس را برای رسیدن به سکوی نخست کمک کنند.

 

مسعود زارع در گفتگو با خبرنگار “کاراته نیوز” با بیان اینکه سطح رقابت های انتخابی امسال خوب بود، گفت: انتخابی تیم ملی از نظر کیفی و کمی در شرایط خوبی برگزار شد و تیم ما توانست در هر سه بخش کاتا انفرادی نوجوانان، کاتا انفرادی جوانان و کاتا تیمی بر روی سکو قرار بگیرد. در کاتا انفرادی نوجوانان محمد مصطفی ظفری زاده توانست به مدال برنز دست پیدا کند، در بخش کاتا انفرادی جوانان نیز محمد امین پایدار به مقام سوم دست یافت و همچنین در بخش کاتا تیمی، تیم ما متشکل از( محمد امین پایدار، رضا رسولی و محمد مصطفی زاده) توانست به مقام نخست دست پیدا کند.

زارع ادامه داد: کاتا تیمی ما در سه سال گذشته همواره توانسته به فینال رقابت ها راه پیدا کند، هر چند در این بین تغییراتی را نیز در بین بازیکنان داشتیم اما متاسفانه در طول دو سال گذشته کاتا تیمی ما در طول مراحل بعدی اردوها از دور رقابت ها کنار می رفت. با اینحال امیدواریم امسال همین بازیکنان بتوانند با شکست سایر رقبا به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام شوند.

وی افزود: کاتا تیمی و انفرادی  این باشگاه در لیگ گذشته به همراه تیم عقاب بروجرد به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر دست پیدا کرد. این بازیکنان در مسابقاتی که در طول لیگ انجام دادند توانستند در هر دو بخش تیمی و انفرادی بدون شکست برابر رقبا به کار خود پایان دهند.

مربی جوان کشورمان با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور امید و بزرگسال که در استان کردستان و گیلان برگزار شد، گفت: جاوید بهمن جاه نماینده باشگاه ما در این دو رده بود که در هر دو قسمت امید و بزرگسال به مدال برنز دست پیدا کرد و این در حالی اتفاق افتاد که این بازیکن تازه از رده جوانان به رده بزرگسالان راه پیدا کرده است.

مسعود زارع در پایان با اشاره به اوضاع نابسامان کاتا در دوره مدیریتی گذشته، گفت: امیدواریم مدیریت جدید فدراسیون به صورت ویژه به بخش کاتا نگاه کند. متاسفانه در روز مسابقات انتخابی هیچ مربی و یا کارشناسی از سوی فدراسیون در سالن مسابقات حضور نداشت تا همچون رقابت های کومیته، بازیکنان کاتایی که نمایش خوبی داشتند و با توجه به قرعه در مراحل ابتدایی حذف شدند را به اردو دعوت کنند. همچنین این امید را داریم که مسئولین فدراسیون با توجه به مصاحبه هایی که پیش از مسابقات انجام دادند، بدون توجه به نام ها و قدرت سبک ها به مربیان سازنده بها دهند و آنها را ببینند تا انشالله این بخش زیبای کاراته نیز همچون کومیته در عرصه های مختلف افتخارآفرینی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا