شهرجردی: اولین حضورم در تیم ملی بزرگسالان با تجربه شیرینی همراه بود

ابوالفضل شهرجردی که به عنوان نماینده کاتای انفرادی کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت می کند، می گوید: در رده نوجوانان، جوانان و امیدها در رقابتهای قاره ای و جهانی به مدالهای خوبی دست یافتم و حالا می خواهم در رده بزرگسالان نیز این روند را ادامه دهم.

به گزارش “کاراته نیوز” ابوالفضل شهرجردی با اشاره به حضورش در لیگ جهانی کاراته وان امارات به سایت فدراسیون کاراته گفت: در واقع کاراته وان دبی اولین حضورم در تیم ملی بزرگسالان بود که البته تجربه بسیارشیرینی برایم بود. در آن رقابتها موفق شدم آنتونیو دیاز با کوله باری از مدالهای جهانی را شکست دهم و در نهایت به مدال برنز دست پیدا کنم واین برای من شروع امیدوار کننده ای بود.

وی ابراز امیدواری کرد که در بازیهای کشورهای اسلامی نیز بتواند با بهره گیری از تمام توانش نماینده شایسته ای برای کاراته کشورمان باشد.

شهرجردی گفت: با این که با هیچ یک از حریفان اصلی ام تاکنون مبارزه نکرده ام، اما شناخت نسبتاً خوبی از آنها دارم. کاتاروهای مراکش، مصر و آذربایجان حریفان اصلی من در میدان باکو خواهند بود.

نماینده کاتای انفرادی کاراته کشورمان در پاسخ به این سوال که چه نتیجه ای را برای خود پیش بینی می کند، گفت: مسلماً نمی توانم پیش بینی دقیقی داشته باشم، چون در روز مسابقه هر اتفاقی می تواند رخ دهد، اما من برای کسب مدال به روی تاتامی می روم و خیلی هم با انگیزه هستم.

کاتاروی اعزامی کشورمان به بازیهای کشورهای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضرهفته ای ۹ جلسه شامل ۵ جلسه تمرین کاتا، ۳ جلسه بدنسازی و یک جلسه میدانی در هفته انجام می دهد گفت: به لطف خدا و با تلاش خود و راهنمایی های پدرم که در این سالها به عنوان مربی موفقیتم را مدیون او هستم بتوانم نماینده خوبی برای ورزش کشورمان در این بازیها باشم.

ابوالفضل شهرجردی در یک نگاه:

متولد: ۶/۶/۱۳۷۳ – اراک

عناوین مهم :
نقره نوجوانان جهان ۲۰۰۹- مراکش
برنز جوانان جهان ۲۰۱۱- مالزی
طلای جوانان آسیا ۲۰۱۰- هنگ کنگ
طلای امیدهای آسیا ۲۰۱۴- مالزی
برنز کاراته وان ۲۰۱۷ – امارات

حریفان اصلی در بازیهای کشورهای اسلامی:

***علی سوف اوغلو از ترکیه: طلای زیر ۲۱ سال جهان ۲۰۱۵- اندونزی، نقره جوانان جهان ۲۰۱۱- مالزی، طلای زیر ۲۱ سال اروپا ۲۰۱۶- قبرس
۳طلای، یک نقره و ۲برنز کاراته وان
سابقه مبارزه با شهرجردی:-

***چ وی لی از مالزی: برنز آسیا ۲۰۱۵ و برنز ۲۰۱۳ بازیهای کشورهای اسلامی
برنز زیر سال جهان ۲۰۱۱ مالزی
سابقه مبارزه با شهرجردی:-

***بلال بن قاسم از مراکش: ۳نقره کاراته وان مصر، مراکش ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷
سابقه مبارزه با شهرجردی:-

***احمد شاوکی از مصر: نفر پنجم جهان ۲۰۱۶، ۲ برنز از کاراته وان آلمان ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴
سابقه مبارزه با شهرجردی:-

***روان حیدرف از آذربایجان: نفر سوم اروپا ۲۰۱۶
سابقه مبارزه با شهرجردی:-

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا