فرخی: با عملکردم خود را به کادر فنی تحمیل می کنم

قهرمان کاراته کشورمان آرزوی هر ورزشکاری را افتخار آفرینی برای کشورش می داند.

سجاد فرخی کاراته کا وزن ۸۴+ کیلوگرم کشورمان در گفتگو با خبرنگار “کاراته نیوز” هدف خود را حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو توصیف کرد و ادامه داد: امیدوارم تا بتوانم با پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی که ارزوی هر کاراته کا است در المپیک توکیو حضور پیدا کنم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

 

وی در خصوص احتمال فیکس بودن خود در ترکیب نهایی اظهار داشت: دوست دارم در ترکیب نهایی باشم و خودم را در میدان های آسیایی و جهانی ثابت کنم. البته در وزن من سه کاراته کا عنوان دار حضور دارند اما با توجه به جوانی و انگیزه ای که دارم تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا خود را به کادر فنی تحمیل کنم.

 

دارنده مدال طلا رقابت های بین المللی مالزی سطح تیم های حاضر در سوپرلیگ امسال را نزدیک دانست و عنوان کرد: امسال در تیم بیمه ما حضور دارم که اولین سال حضورش در سوپر لیگ را تجربه می کند. با  زحمت ها و کمک هایی که کادر فنی و اعضای تیم به خصوص سنسی محمدتقی اسفندیاری کشیدند تیم ما در جایگاه دوم گروه دو قرار دارد.

 

فرخی افزود:  به احتمال خیلی زیاد از گروه خود صعود می کنیم اما تمام بدنه ی تیم در تلاش است تا در بین چهار تیم برتر سوپر لیگ بهترین سکو را از آن خود کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به حمایت های خانواده اش، گفت: از خانواده ام به ویژه همسرم سپاسگزارم که همیشه در مواقع سختی در کنارم بودند و با حضورشان به من انگیزه می دادند. البته باید از استاد خودم تورج چالاکی که به مانند برادر بزرگتر در همه  زمینه ها به بنده کمک کرد هم تشکر کنم.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا