روستا: هر نتیجه ای در انتخابی رقم بخورد، قبول می کنم

مصطفی روستا هدف خود از شرکت در رقابت های قهرمانی کشور را حضور در تیم ملی دانست و گفت: هدفم برای حضور در انتخابی تیم ملی پوشیدن لباس تیم ملی و بالا بردن پرچم کشورعزیزم در میادین آسیایی و جهانی است.

دارنده مدال طلا وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رقابت های قهرمانی کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز عنوان کرد: من هم به مانند سایر قهرمانان ورزشی سقف آرزویم حضور در المپیک است. صد درصد برای حضور در این رویداد بزرگ برنامه دارم و تمام تلاش خود را به کار میبرم  تا به هدفم برسم و به خود باور دارم که می توانم به این هدف بزرگ دست پیدا کنم.

 

روستا در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا با توجه به حضور امیر مهدی زاده پرافتخارترین کاراته کا ایران در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم شانسی برای خود می بیند یا نه، اظهارکرد:  آقای مهدی زاده از نظر اخلاقی و فنی خیلی خوب هستند و من به ایشان علاقه ی بسیاری دارم. اما با توجه به اینکه آقای مهدی زاده بهترین ایران و جهان شناخته شدند اما خداوند سرنوشت هر شخصی را مشخص کرده است و من نیز برای هدفی که دارم، تلاش میکنم. در هر صورت امیدوارم  بهترین نتایج  در انتخابی های پیش رو رقم بخورد. مطمئناً نتیجه هر چه شود بنده با کمال میل قبول می کنم. با هر نتیجه ای انگیزه ام بیشتر خواهد شد. من به خودم ایمان دارم و معتقدم که جواب زحماتم را خواهم گرفت.

 

قهرمان کاراته کشورمان، پدر و مادرش را حامیان اصلی خود معرفی کرد و گفت: خانواده ام حامی اصلی من در ورزش بودند و برای من از هیچ تلاشی دریغ نکردند. همچنین مربی ام تورج چالاکی که در این سال ها زحمت زیادی برای من کشید، تا من امروز بتوانم در این جایگاه حضور پیدا کنم. از تک تک این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم  و امیدوارم روزی زحماتشان را جبران کنم.

 

وی شرایط سوپرلیگ امسال را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: من امسال در تیم توسعه و نوآوری شهر به  عنوان بازیکن حضور دارم و خداروشکر همچون سال های اخیر در صدر جدول رنکینگ سوپر لیگ وزن ۶۰- کیلوگرم قرار دارم. تمام اعضای تیم از کادر فنی تا بازیکنان در تلاش هستیم که در پایان این دوره از رقابت های سوپرلیگ به مقام نخست دست پیدا کنیم.

 

روستا در پایان با خطاب قرار دادن تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان، خاطر نشان کرد:امیدوارم برای هدفی که برای خود در نظر گرفته اید، تلاش کنید و فقط بر روی اهدافتان تمرکز کنید.اینکه انسانی زندگی خوبی نداشته باشد و بی هدف باشد آسان است،  اما برای خوب بودن باید تلاش کرد و از تلاش لذت برد، امیدوارم همه به اهدافی که مد نظر دارند دست پیدا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا