مهدی‌زاده: ‌تلاش می‌کنم کاراته ایران را به هندی‌ها معرف کنم/ اینجا بیشتر از ایران به ما ارزش قائل هستند

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش گفت:تلاش می‌کنم خیلی خوب از این فرصت استفاده کنم تا کاراته ایران را به آنها معرفی کنم.

به گزارش “کاراته نیوز” امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل حضور خود در کشور هندوستان، گفت: طی مدت قبل فدراسیون کاراته هندوستان برای برگزاری یک دوره سمینار و کلاس آموزشی از من دعوت به عمل آورد و این برای دومین بار است که در این کشور حضور پیدا می‌کنم. روز گذشته وارد هندوستان شدم و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی فدراسیون کاراته و اصحاب رسانه این کشور روبرو شدم.

وی در ادامه افزود: از امروز ملی‌پوشان کاراته هندوستان در تمرینات حضور پیدا کردند و نحوه تمرینات را به آنها آموزش می‌دهند و دوست دارم که تجربیاتم را به آنها انتقال دهم. این تمرینات به مدت یک هفته در هندوستان پیگیری می‌شود و سه‌شنبه هفته آینده به ایران باز می‌گردم. تلاش می‌کنم خیلی خوب از این فرصت استفاده کنم تا کاراته ایران را به آنها معرفی کنم. آنها کاراته ایران را خیلی دوست دارند.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خیلی برایم جالب است که حضور در هندوستان از  سوی رسانه‌های هندی بازتبا بسیار خوبی داشت. تعداد زیادی از روزنامه‌های این کشور مصاحبه‌های مختلفی را از من منتشر کردند و این نشان می‌دهد که کاراته در این کشور از اهمیت بالای برخوردار است. آنها نیز گویا دوست دارند که در رشته کاراته نام و نشانی داشته باشند.

مهدی زاده در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: موضوعی که خیلی برایم جالب است، اینکه هندی‌ها خیلی خوب از رزومه‌ قهرمانی من خبر دارند و آمار تمام مدال‌هایی که در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده‌ام را می‌دانند. این برایم خیلی جالب است که خارجی‌ها به این اندازه از گذشته و حال من با خبر هستند. آنها برای مدال‌هایی که من برای کشورم کسب کرده‌ام ارزش قائل هستند، اما در صورتی که نمی‌دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه در ایران این طور نیست. اینجا بیشتر از ایران به ما ارزش قائل هستند. ما این همه پرچم کشورمان را بلا برده‌ایم اما در حد و اندازه خودمان دیده نشده‌ایم. این برایم خیلی جذاب بود که هندی‌ها کاملا از این موفقیت‌های من با خبر هستند. خوشحالم از اینکه در هندوستان هستم، آنها مردم دوست داشتنی هستند و تلاش می‌کنم تجربیاتی را که در طول این سال‌ها کسب کرده‌ام را به آنها انتقال دهم.

وی در پایان گفت: ان‌شاالله بعد از یک هفته تمرین راهی ایران خواهم شد تا تمریناتم را ادامه دهم و برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی با آمادگی کامل راهی باکو شوم. ان‌شاالله به لطف خدا بازهم بتوانم موفق باشم. البته سال آینده سه رویداد مهم را پیش رو داریم. حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و مسابقات جام جهانی که به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد. امیدوارم در هر سه رویداد نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا