بهنام‌فر: پایه و اساس تیم ملی فعلی از دوران فرجی استارت خورد/ کمیته انضباطی نیاز کاراته است

مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی فرانسه گفت: پایه و اساس تیم ملی فعلی با مدیریت صادق فرجی استارت زده شد و سالیان سال این تیم می‌تواند در کاراته مثمرثمر باشد.به گزارش”کاراته نیوز” مهران بهنام‌فر در گفت‌وگو با خبنرگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، گفت: انتخابات فدراسیون کاراته بدون هیچ گونه حاشیه‌ای برگزار شد و در پایان محمد صادق فرجی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. از حضور فرجی در کاراته خاطره خوبی دارم. او پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی پاریس به ما که در آن مقطع جوان بودیم اعتماد کرد.

وی در ادامه افزود: ما پیش از مسابقات جهانی تیمی را تشکیل دادیم که برای اولین بار در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کردند و در آن مقطع کمتر رئیسی ریسک می‌‌کرد که در ۵ وزن تغییرات صددرصدی اعمال شود. او جواب اعتماد خود را در آن مقطع از سوی ما گرفت. پایه و اساس تیم ملی فعلی با مدیریت صادق فرجی استارت زده شد و حالا همین تیم سالیان سال می‌تواند در کاراته مثمرثمر باشد.

مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی فرانسه در ادامه عنوان کرد: فکر می‌کنم فرجی در خوب مقطعی به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد چرا که این رشته المپیکی شده و فرجی توانایی کم کردن حواشی را دارد. افرادی که کنار او هستند کاربلد و با تجربه هستند. امیدوارم که آینده خوبی در انتظار کاراته باشد. باید این موضوع را در نظر بگیریم، اگر منافع عده‌ای سهم خواه اگر تامین نشود حتما به دنبال حاشیه‌سازی خواهند شد.

وی در پایان صحبت‌های خود در مورد نیاز فدراسیون کاراته برای تشکیل کمیته انضباطی، گفت: فدراسیون کاراته یک کمیته انضباطی قوی باید تشکیل دهد. در فدراسیون فوتبال شاهد کمیته انضباطی قوی هستیم که با محرومیت‌هایی که در نظر می‌گیرد باعث می‌شود حواشی کاسته شود. باید در زمانی که برخی‌ها می‌خواهند تیم ملی که یک سرمایه ملی است را وارد حاشیه کنند کمیته انضباطی به راحتی می‌تواند با آنها برخورد کند. البته سیاست فدراسیون باید بر این اساس باشد که از نقد سازنده هم به نوعی استفاده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا