هفت گیلانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا حضور می یابند

photo_2016-11-04_20-39-20

 هفت ورزشکار و مربی گیلانی در مسابقات کاراته قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا حضور می یابند.

به گزارش “کاراته نیوز” رئیس هیات کاراته استان گیلان روز دوشنبه گفت : تیم ملی کاراته امید و جوانان ایران راهی اندونزی خواهد شد تا در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا حضور یابد که هفت ورزشکار و مربی نیز از استان گیلان هستند.

اسفندیار زیال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، چهار کاراته کار و سه مربی از استان گیلان در رقابت های کاراته قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا حضور می یابند.
وی اظهار کرد: در بخش بانوان و در رده سنی جوانان ، سارا بهمنیار کاراته کار شایسته گیلانی در رقابت های قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت و به مصاف حریفان خود می رود.
وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز در رده سنی جوانان ، مجتبی محمدی و مهرداد مستحصن از استان گیلان به همراه تیم ملی کاراته در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یافته اند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: در رده سنی امید و در بخش آقایان ، محمدرضا گیلانپور دیگر کاراته کار شایسته گیلانی است که در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت .
وی اضافه کرد: همچنین فاطمه قاسمی از استان گیلان به عنوان مربی تیمی ملی کاراته امیدهای بانوان ایران ، سعید حسنی پور از گیلان به عنوان مربی تیم ملی کاراته امیدهای ایران در بخش آقایان و غفار تشکری از این استان نیز ، به عنوان مربی روانشناس به همراه تیم های ملی کاراته امید و جوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا حضور می یابند.
اسفندیار زیال خاطرنشان کرد: رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی جوانان و امید قهرمانی آسیا از روز پنجم آذر ماه جاری در کشور اندونزی آغاز می شود که کاراته کاران برتر این قاره با هم به رقابت می پردازند.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا