مازندرانی های حاضر در مسابقات کاراته قهرمانى آسیا/کومیته قائمشهر و کاتاى آمل

57374470.jpg
پنج ورزشکار و دو مربی سهم مازندران در رقابت های قهرمانی آسیاست، این تعدد خیلی خوشحال کننده نیست چون توان کاراته مان بیش از اینهاست اما راضی کننده هست چون همچنان سهم مان را حفظ کرده ایم.

به گزارش  “کاراته نیوز” و به نقل از بلاغ؛ کاروان تیم های ملی کاراته در قهرمانی آسیا به اندازه انگشتان یکدست ملی پوش دارد که البته سه نفر در کاتا هستند و دو تا هم در کومیته و مربیان هم در دو بخش نقش دارند.پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر و پسر در اندونزی برگزار خواهد شد.

۱۰ نفر در پسران و ۷ نفر در دختران نوجوانان و جوانان عضو تیم ملی در کومیته هستند که دو نفر مازندرانی هستند.

عارفه طهماسبی که قائمشهری است، به همراه مربی سازنده خود در تیم ملی کاراته حضور دارد. لاله صمدی عضو تیم ملی است و همانی که زهره برزگر تنها دارنده نشان طلا در جهانی کاراته را پرورش داده است. او باز هم یک ورزشکار در قواره ملی را به مسابقات بین المللی فرستاد و خودش هم برای دومین سال متوالی مربی تیم ملی است.

امیررضا خوش رفتار دیگر قائمشهری این تیم است که در نوجوانان پسر عضو تیم شده و زیر نظر تورج چالاکی کاراته را فراگرفت. اولین بار است که به جدال آسیایی می رود و بسیار خوش آتیه ست.

اما در کاتا اعضای تیم ملی آملی هستند. آرزو لونجی، ستاره خاکپور و محدثه ناییجی اعضای تیم ملی را در اندونزی تشکیل می دهند و اعظم ملایم مربی آنها هم از آمل در کادر فنی جای دارد. این سه نفر که در قهرمانی کشور خیره کننده بودند، امید دارند که بتوانند نتیجه ای درخشان را رقم بزنند هر چند مدال گرفتن در کاتای آسیا بسیار سخت است.

این تعداد ملی پوش در قهرمانی آسیا که می توانست خیلی بهتر باشد، انتظارات را بالاتر برده تا این بار هم بتوانیم مدال های خوبی بگیریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا