شهگل: دو قهرمان جهان در وزن من حضور دارند.

shahgol

یحیی شهگل کاپیتان رده ی نوجوانان و جوانان کشورمان از تلاش خود برای جبران ناکامی های گذشته خبر داد.

بازیکن وزن منهای ۶۸ کیلوگرم جوانان کشورمان که سومین سال حضور خود در رده های مختلف تیم های ملی راتجربه می کند در گفت و گو با خبرنگار “کاراته نیوز” با اشاره به فرصت زمان اندکی که تا رقابت های آسیایی اندونزی مانده است، اظهار کرد: اردو ها در شرایط مناسبی پیگیری شد و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ ایم. برای کسب بهترین نتیجه‌ مبارزه خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ بهتری نسبت به دوره قبل کسب کنیم و از این میدان سخت سربلند بیرون بیاییم.

شهگل حریفانی از ژاپن و اندونزی را مهمترین رقیبان خود دانست و گفت: این حریفان سال گذشته توانستند در رقابت های جهانی اندونزی در اوزان خود به مدال طلا دست پیدا کنند. هر دو نفر این بازیکنان امسال در وزن من حضور دارند. تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با تمریناتی که پشت سر گذاشته ام  ناکامی خود در دوره های گذشته را جبران کنم و بتوانم با کسب مدالی خوشرنگ از این رقابت ها، برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

کاپیتان تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران خاطر نشان کرد: سرمربی تیم ملی و سایر اعضای کادر فنی سعی کردند با وجود مدت زمان کمی که تا مسابقات آسیایی داشتیم نقاط ضعف و قدرت ما را بررسی و رفع کنند. امیدوارم با همت بازیکنان نتایج قابل قبولی را کسب کنیم تا مزد زحمت هایی که کادر فنی برای ما کشید را بدهیم.

وی که حضور در مسابقات آسیایی مالزی و جهانی اندونزی را در کارنامه دارد، تنها مشکل تیم نوجوانان و جوانان را نبود بازی های تدارکاتی دانست و افزود: نبود بازی تدارکاتی شاید بزرگترین ضعف تیم ما باشد. اعضای تیم نوجوانان ما حتی یکبار هم سفر به خارج از ایران را تجربه نکرده اند. البته امیدوارم با توجه به اردوی یک هفته ای که قرار است پیش از رقابت های آسیایی در اندونزی پشت سر بگذاریم، این کاستی هم جبران شود.

یحیی شهگل در پایان گفت: یکی از اهداف من در کاراته حضور در المپیک است اما قبل از آن می خواهم خود را در رده های سنی جوانان و امید اثبات کنم. از همه ی مردم می خواهم تا برای کاروان ورزشی کشورمان دعا کنند تا ما بتوانیم با کسب نتایج درخشان دل آنها را شاد نماییم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا