کوهی: این بازیکنان آینده کاراته ایران هستند

koohi

مربی بدنساز تیم ملی امید کاراته از شرایط خوب بدنی تیم امید خبر داد.

حسین کوهی در گفت و گو با خبرنگار “کاراته نیوز” با اشاره به مدت زمان کمی که در اختیار داشتند، گفت: در ابتدا بازیکنان در شرایط عمومی وارد تیم ملی شدند. بازیکنان تیم نیز با توجه به مدت زمان کمی که تا رقابت های آسیایی در اختیار داشتند، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند. خداروشکر در حال حاضر در بهترین وضعیت بدنی قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تیم ما یک هفته زودتر وارد اندونزی خواهد شد تا مرحله ی پایانی تمریناتمان را پیش از رقابت های آسیایی در اندونزی برگزار کنیم تا ملی پوشان بتوانند خود را با شرایط محیطی این کشور عادت دهند. با توجه به عدم برگزاری بازی های تدارکاتی در این رده ی سنی این فرصت یک هفته ای می تواند خیلی برای بازیکنان مفید باشد.

مربی بدنساز تیم ملی با اشاره به همدلی اعضای تیم امید عنوان کرد: تمامی اعضای تیم با یکدیگر متحد شدند تا بهترین نتیجه ی ممکن را در رقابت های آسیایی رقم بزنند تا به همگان ثابت کنند که قدرت کاراته ایران تنها در رده ی سنی بزرگسالان نیست.

وی با ابراز امیدواری افزود: با توجه به حضور کاراته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امیدواریم تا بهترین نتیجه را در رقابت های آسیایی اندونزی کسب کنیم تا کاراته ایران بار دیگر پس از مسابقات جهانی اتریش تاریخ ساز شود.

حسین کوهی در پایان از تمامی مربیان حاضر در کادر فنی تشکر کرد و گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم و جامعه کاراته، این بازیکنان بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند و پرچم ایران را در این مسابقات برافراشته کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا