سلطانی: دیدارهای تدارکاتی کافی نداشتیم/مسابقات اتریش فنی‌تر از هر دوره خواهد بود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

شهاب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مرحله آخر اردوهای تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات جهانی اتریش اظهار داشت: امروز (یکشنبه) اردو به پایان می‌رسد و از روز پنج‌شنبه مرحله آخر اردوی تیم ملی کاراته تا روز اعزام پیگیری خواهد شد. البته طبق برنامه‌ریزی فدراسیون اواخر مهر ماه چند روز پیش از آغاز مسابقات جهانی راهی اتریش خواهیم شد تا در آنجا نیز تمریناتی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ملی‌پوشان از لحاظ فنی و روحی روانی شرایط بسیار خوبی را دارند. ما امروز مرحله تمرین پرفشار و بدنسازی پرفشار را تمام خواهیم کرد و مرحله آخر که از پنج‌شنبه آغاز می شود قرار است تمرینات سبک‌تر پیگیری شود تا ملی‌پوشان در شرایط ایده‌آل راهی اتریش شوند.

مربی تیم ملی کاراته در ادامه عنوان کرد: ما وقتی شرایط ملی‌پوشان را با سایر ورزشکاران کشورهای دیگر مقایسه می‌کنیم؛ احساس می‌کنیم نتیجه خوبی پیش روی تیم ملی قرار دارد. البته داوری‌ها، شرایط ورزشکاران و شرایط مسابقات بسیار مهم است. اگر روز، روز بچه های ما باشد قطعا نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد. هر چند ما مسابقات تدارکاتی کافی نداشتیم. حضور در جام وحدت و دوستی و تورنمنت سوئیس خیلی برای ملی‌پوشان کافی نبود. ما نمی‌توانیم بگوییم با حضور در آن رقابت‌ها دیدارهای تدارکاتی برای ملی‌پوشان صددرصد کافی بوده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما حضور در مسابقات دانشجویان جهان و کاراته وان آلمان که خیلی برایمان مهم بود را از دست دادیم. متأسفانه حضور در مسابقات کاراته وان ترکیه را نیز به دلیل شرایط امنیتی کشور میزبان از دست دادیم. ای کاش می‌توانستیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم تا ملی‌پوشان در اوج آمادگی راهی اتریش شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید المپیکی شدن کاراته باعث بالا رفتن سطح فنی مسابقات این دوره خواهد شد، گفت: نگاه همه کشورهای دنیا به مسابقات جهانی تغییر کرده است. المپیکی شدن کاراته قطعا روی فنی‌تر شدن این دوره از مسابقات تأثیرگذار خواهد بود. قطعا در مسابقات رده‌ها نیز تأثیرات المپیکی شدن کاراته‌ را خواهیم دید. بدون شک سطح فنی مسابقات جهانی اتریش نسبت به دوره‌های قبل فنی‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/س

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا