محمدرضایی وارد گود شد

پس از اعلام نهایی تایید صلاحیت های نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، نام یک بانو در این لیست حاضر بود. برای اولین بار است که در تاریخ انتخابات فدراسیون کاراته نام یک زن در بین اسامی نامزدهای کرسی ریاست فدراسیون کاراته قرار دارد. در متن زیر تلاش شد تا گوشه ای از رزومه موفق سرکار  خانم زیبا محمدرضایی را برای خوانندگان ارائه دهیم

به گزارش “کاراته نیوز” قهرمان اسبق تیم ملی کاراته بانوان که قهرمانی های مختلف کاتا و کومیته کشوری و قهرمانی کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد و سال ۸۵ با قهرمانی در کاتای تیمی و سوم انفرادی جام خاورمیانه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، با جسارت حضور در انتخابات فدراسیون کاراته و رقابت با بزرگان این رشته وارد میدان شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز زیبا محمدرضایی دارای مهندسی کامپیوتر، فوق لیسانس تربیت بدنی و دکتری کسب و کار دارد و در یکی از اصلی ترین برنامه های ایشان تغییر بزرگ در فدراسیون کاراته و درآمدزایی و برندینگ با متدهای جهانی و همچنین ایجاد محیط بدون تنش و احترام برای فدراسیون است.

محمد رضایی امیدوار است که بتواند اعتماد زحمتکشان این رشته را بخود جلب کند تا شاهد موفقیت اولین زن تاریخ در انتخابات فدراسیون کاراته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا