مهدی زاده: مهم‌ترین مسئله حال حاضر کاراته ایران، انتخاب رئیس جدید فدراسیون است

قهرمان کاراته جهان گفت: برای من به عنوان یک بازیکن هیچ تفاوتی ندارد کدامیک از این بزرگان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز امیر مهدی‌زاده در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی کاراته اظهار داشت: من یک بازیکن هستم و اصلا از نظر اخلاقی درست نیست در خصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی نظر بدهم . برای من به عنوان یک بازیکن هیچ تفاوتی ندارد کدامیک از این بزرگان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند و هر عزیزی سکان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد من تمام تلاشم را می‌کنم برای کاراته کشورم با تمام وجود بجنگم و افتخار کسب کنم.

وی ادامه داد: ما کاراته خوبی داریم و در دوره گذشته مسابقات جهانی نیز نتیجه تاریخی را رقم زدیم و برای اولین بار در بخش تیمی به مقام قهرمانی دست یافتیم. کاراته ما سطح بالایی دارد و انشالله با یک انتخاب خوب و اصلح از سوی کمیته فنی، مربی خوبی برای تیم ملی انتخاب شود تا هرچه زودتر بتوانیم کار آماده‌سازی جهت مسابقات جهانی را آغاز کنیم.

قهرمان کاراته جهان با تاکید بر برگزاری هرچه زودتر انتخابات فدراسیون کاراته گفت: به نظر مهم‌ترین مسئله در حال حاضر برای کاراته ایران انتخاب رئیس جدید است و وزارت ورزش باید هرچه سریعتر شرایط برگزاری انتخابات را مهیا کند. هر چه زودتر رئیس فدراسیون انتخاب شود قطعا برنامه‌ها نیز مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر هر چه دیرتر انتخابات برگزار شود به تیم ملی جهت آماده‌سازی مسابقات جهانی لطمه وارد خواهد شد و نمی‌تواند تدارکات خوبی داشته باشد. امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار و تکلیف کادرفنی مشخص شود چرا که ما عملا ۷ماه برای مسابقات جهانی زمان داریم و اگر با برنامه حرکت نکنیم آسیب خواهیم دید.

مهدی‌زاده در خصوص شرایط آمادگی خودش عنوان کرد: مدتی را در اردوی مشترک ماکائو بودم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و تازه به ایران بازگشتم. ما در ماکائو تمرینات و شرایط خیلی خوبی داشتیم و با تیم ملی این کشور تمرینات مشترکی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر من نیز خوب از این شرایط استفاده کردم و با مشخص شدن برنامه‌های تیم ملی نیز قطعا قصد حضور در مسابقات کاراته وان را خواهم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا