سمندر: در ماکائو برای حضور در انتخابی تیم ملی کاراته آماده می‌شویم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

حسین سمندر که تمرینات آماده‌سازی خود را در ماکائو و در کنار ملی‌پوشان این کشور و چند کاراته‌کای دیگر از ایران دنبال می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیتش اظهار داشت: خوشبختانه با زحماتی که آرین‌خو و سلیمی کشیدند، شرایط برای تمرین در ماکائو فراهم شد و به همراه چند نفر از دیگر کاراته‌کاهای کشورمان در حال حاضر در این کشور تمرینات را دنبال می‌کنیم. شرایط خیلی ایده‌آل است و به‌دور از هرگونه حاشیه و در آرامش کامل فعالیت‌های آماده‌سازی را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان ماکائو هم شرایط خوبی دارند و تمرین مشترک بین ما و آنها به سود هر دو طرف است. به شخصه با تمام وجود هر روز چندین نوبت تمرین می‌کنم تا برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آماده شوم. همه ما به دنبال اثبات خودمان هستیم و می‌خواهیم در زمان برگزاری مبارزات انتخابی تیم ملی در اوج آماده‌سازی باشیم.

ملی‌پوش پیشین تیم ملی کاراته اظهار داشت: تنها به تمرین و آماده‌سازی فکر می‌کنم و به این خودباوری رسیده‌ام که با انجام تمرینات سخت می‌توانم به مرز آمادگی مورد نیاز برای حضور پیکارهای انتخابی تیم ملی برسم. هدفم حضور در مسابقات جهانی است و قطعاً به هیچ وجه از رسیدن به این هدف یک گام هم عقب نخواهم کشید. با قدرت در انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنم و برای این کار هم از لحاظ روحی و هم جسمی فوق‌العاده آماده هستم.

انتهای پیام/ 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا