تبریک حسینی به سرمربی سابق تیم ملی کاراته بانوان

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرمربی تیم های علمدار کربلا و مقاومت بسیج به فریبا بداغی سرمربی سابق تیم ملی کاراته بانوان ، تبریک گفت.

عصمت السادات حسینی نسب ، سرمربی تیم های علمدار کربلا و مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت : به نظرم باید به فریبا بداغی تبریک گفت ، چرا که با توجه به اینکه تیم هیات کاراته اصفهان سالها از مربیگری فریبا بداغی با همین ترکیب در سوپرلیگ با عنوان فولاد مبارکه سپاهان سود می برد ، این تیم توانست با نتیجه قاطع ۲۶ بر ۱ تیم بنیامین را با مربیگری ستاره موسوی دیگر مربی سابق تیم ملی شکست دهد و با توجه به اینکه هردو تیم در ترکیب خود بازیکن ملی پوش نداشتند تیم هیات کاراته اصفهان ، در هر دو بخش کاتا و کومیته به این پیروزی مقتدرانه دست یافت .
مدیر و سرمربی تیم علمدار کربلا در ادامه گفت : جهت حفظ ارزش ها ی دینی و توسل به ساحت مقدس حضرت ابوفاضل (علیه السلام) در عرصه ورزش ، هدف مسئولین این تیم احیاء روحیه جوانمردی در ورزش کشور به خصوص در بخش بانوان است .
وی خاطرنشان کرد : تیم علمدار کربلا به مدت ۹ سال است در لیگ های کاراته حضور دارد و در هر ۹ سال حضور خود با توجه به اینکه حامی مالی ندارد با همت مربیان و بازیکنان و هزینه های شخصی ، توانسته است روی سکو باشد .
سرمربی تیم مقاومت بسیج ، تصریح کرد : این امر میسر نمی شود جز به نگاه ارباب مان حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و همدلی بازیکنان و زحمات مدیر و تلاش مربیان تیم .

 وی در پایان از فاطمه مسطوره بک مدیر و ویدا صمدیان و مریم صفربالی و لاله صمدی مربیان و نیز محدثه رضایی سرپرست و بازیکنان تیم های علمدار کربلا و مقاومت بسیج تشکر و قدردانی کرد .

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا