زمان ثبت نام انتخابی تیم ملی کاراته تمدید نخواهد شد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

محمدعلی زمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد زمان برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته، گفت: رقابت‌های انتخابی تیم کومیته بزرگسالان(ورودی به اردوی تیم ملی) مردان طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام کاراته کاها از ۱۴ فروردین‌ آغاز شده و تا ۸ اردیبشهت‌ ادامه دارد و این فرصت زمانی تمدید نخواهد شد.

وی در مورد نحوه ثبت نام کاراته کاها، گفت: ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سامانه آنلاین انجام می شود و به هیچ وجه در روز مسابقه و یا در سالن مسابقات از هیچ کاراته کایی ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

زمانی تصریح کرد: علاقه مندان شرکت در این مسابقات، برای کسب اطلاعات بیشتر، اوزان مسابقات و چگونگی ثبت نام در این پیکارها به قسمت بخشنامه سایت مراجعه کنند.

وی زمان برگزاری انتخابی کاتای بزرگسالان مردان را ۳۱ اردیبهشت ماه و انتخابی بانوان را ۷ خرداد ماه اعلام کرده و گفت: این مسابقات هم به صورت آزاد و در دو بخش کاتای تیمی و انفرادی در تهران برگزار می شود.

زمانی در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی بزرگسالان بخش بانوان گفت: رقابت‌های انتخابی بانوان هم در ۴ روز و طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود و همانند مسابقات بخش مردان به صورت آزاد است و همه کاراته کاها می توانند بدون محدودیت در این پیکارها شرکت کنند.

وی در مورد زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی رده سنی پایه نیز خاطرنشان کرد: انتخابی رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید بعد از ماه مبارک رمضان و پس از پایان یافتن آزمون مدارس و دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد که این مسابقات هم همانند رده سنی بزرگسالان طی ۴ روز خواهد بود و هر رده سنی در یک روز مسابقه می دهد و یک روز هم به بخش کاتا اختصاص داده خواهد شد.

زمانی با اشاره به اینکه تمامی کاراته کاها باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند، گفت: بنا به تصویب کمیته فنی تمامی اعضای تیم ملی کاتا و کومیته در دو بخش مردان و زنان در سال ۹۴ باید در مسابقات شرکت کنند. در صورت عدم حضور از تیم ملی حذف خواهند شد.

انتهای پیام/ا

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا