عبدالحسینی: در سودای ریاست کاراته از جاده کویری می‌آیند/ باید دست برخی کاندید‌اها کوتاه شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

مجید عبدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حواشی که پس از برگزاری جلسه کمیته فنی در فدراسیون کاراته به وجود آمده است، گفت: در این روزهایی که فضای کاراته با حضور طباطبایی در آرامش سپری می‌شود برخی ها در تلاش هستند تا فضا را دوباره متشنج کنند و با بی احترامی به پیشکسوتان کار خود را آغاز کردند این افراد همان‌هایی هستند که از جاهای بخصوصی خط می‌گیرند تا فضای آرام کاراته را به هم بریزند هدفشان هم حمایت از کاندیداهای بخصوصی است. البته فکر می‌کنم با آمدن کاندیدا مورد نظر آن‌ها همه چیز در کاراته در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: با این شیوه‌ای که آقایان در پیش گرفته‌اند و مدام سم پاشی می‌کنند باعث شده‌اند کاراته نابود شود. آن‌ها فکر می‌کنند با بی احترامی کردن به احسانی دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته می‌توانند خودشان را بزرگ کنند اما مطمئن باشند که بی احترامی، بی احترامی می‌آورد.

مربی سابق تیم ملی کاراته در ادامه عنوان کرد: این افراد یادشان رفته که احسانی سهم بزرگی در کاراته ایران دارد.‌آقایان برای دیدن احسانی از پشت شیشه وقت می‌گرفتند حالا صحبت‌های او را در جلسه کمیته فنی اشکال می‌دانند؟ آن هم در جلسه‌ای که به گفته خودشان ۷ ساعت طول کشیده. این رفتارها زشت است. دوستان یادشان نرود که قبل از به دنیا آمدن آن‌ها احسانی قهرمان جهان شده است.

عبدالحسینی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: تصمیمی که کمیته فنی در رابطه با مدیر و یا سرمربی می‌خواهد بگیرد به نظرم کار بسیار درستی است. تشکیل کمیته فنی با تصمیم سرپرست فدراسیون بوده و طباطبایی این اختیارات را به اعضای کمیته فنی داده است پس دوستانی که بیرون گود هستند لطفا سکوت کنند. به نظرم حتی اگر در آینده رئیسی بیاید باید به تصمیمات کمیته فنی احترام بگذارد جامعه کاراته نیز باید به این تصمیم احترام بگذارد. به نظرم تا مسابقات جهانی زمان کمی باقی مانده و نباید فرصت را از دست بدهیم. با انتخاب سرمربی پس از برگزاری انتخابی تیم ملی، کاراته باید برای آماده سازی اردوهای خود را آغاز کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: عده‌ای به دنبال این هستند که بیایند و نظرات خود را در کاراته حاکم کنند و کادر فنی مورد نظر را به فدراسیون تحمیل کنند همان طور که در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن این کار را کردند و نتایج را دیدیم.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: امیدوارم با درایت و هوشیاری مسئولان وزارت ورزش وجوانان و خانواده بزرگ کاراته دست این افراد سودجو از این رشته کوتاه شود متاسفانه بوی مهندسی انتخابات به مشام می‌رسد و حالا زمان آن رسیده که مسئولان وزارت ورزش و جوانان دست کاندیداهایی که عملکرد آن‌ها در گذشته کاملا مشخص است و حالا از جاده کویری به سمت تهران در سودای ریاست شتابان در حال حرکت هستند را کوتاه کند. امیدوارم طباطبایی بستری را فراهم کند تا در انتخابات فدراسیون کاراته اصلح ترین فرد رئیس شود.

انتهای پیام/ا

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا