کاتا ایران مغلوب حریفان

پنج نماینده کاتا تیم ایران در بخش آقایان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتندبه گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز پنجمین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته سال ۲۰۱۶ میلادی از صبح امروز با حضور ۶۶۱ کاراته‌کا از ۵۹ کشور جهان در کشور امارات در حال پیگیری است

در بخش کاتا آقایان امیر بهادر تدین که در دور نخست با قرعه ی استراحت رو به رو شده بود برابر حریفی از کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد اما با راهیابی حریف اماراتی به فینال این رقابت ها، تدین شانس خود را در جدول رپه شارژ امتحان کرد.

نماینده خوب کشورمان در جدول رپه شارژ در گام نخست حریف مصری را با نتیجه قاطع ۵ بر صفر شکست داد و در ادامه در برابر حریفی از مالزی به پیروزی رسید و در دور سوم برابر علی صوف اغلو دارنده مدال طلا مسابقات جهانی ۲۰۱۵ اندونزی قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۱ نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

روزبه روشنی دیگر کاتارو کشورمان با پیروزی برابر حریف فنلاندی به دور دوم صعود کرد اما در دوم مغلوب حریف خود شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

ابوالفضل شرجردی نماینده خوب کشورمان هم با استراحت در دور نخست به مصاف حمدی فیضی از مصر رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم برابر حریفی از کشور آلمان مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سهیل ساجدی فر دیگر نماینده کشورمان نیز پس از پیروزی در دور اول برابر حریفی از کشور میزبان به مصاف کاراته کا کشور نپال رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید. ساجدی فر در دور سوم برابر حریفی از کشور عربستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ نتیجه را واگذار کرد.

میلاد دلیخون، علی زند، علی مردانی، امیرحسین آرمیده امیر محمدی، شایگان اسفندیاری و امیر یزدان تدین دیگر نمایندگان ایران در این بخش بودند که با شکست برابر حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا