نتایج قرعه کشی مسابقات لیگ جهانی امارات

پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته از ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز به وقت محلی به میزبانی امارات آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز قرعه کشی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در امارات امروز انجام شد و کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند.

در بخش کاتا انفرادی بانوان ۵۲ کاراته کا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. تیم ایران در این بخش چهار نماینده دارد که هیچکدام سابقه ی پوشیدن لباس تیم ملی کاراته را ندارند.

در کومیته انفرادی و در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم تنها ۲۴ بازیکن حاضر شدند که سهم ایران از آن تنها دو بازیکن بوده است.

اما در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم بانوان سه نماینده عنوان دار و شایسته کشورمان، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار و زهره برزگر حضور دارند.

زهره برزگر دارنده مدال طلای رقابت های جهانی ۲۰۱۵ اندونزی با قرعه ی خوبی رو به رو شد. برزگر در بازی اول خود برابر یون ون تزو از چین تایپه قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی با برنده دیدار ایتالیا و آذربایجان رو به رو خواهد شد. اما در سوی دیگر جدول بازیکنان باتجربه کشور با قرعه ی بسیار سختی رو به رو شدند. طراوت خاکسار در دیدار نخست خود باید با حریفی از کشور مالزی مبارزه کند که در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ آلمان صاحب مدال نقره شده است. وی در صورت پیروزی باید به مصاف برنده دیدار آلمان و کرواسی برود که حریف آلمانی نیز در رقابت های جهانی ۲۰۱۴ آلمان به مدال برنز دست یافت. فاطمه چالاکی دیگر نماینده کشورمان در همین وزن در دور ابتدایی با حریفی از استرالیا رو به رو می شود و در صورت پیروزی باید با برنده ی دیدار مصر و ایتالیا دیدار کند.

در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم بهنوش نجفی یکی دیگر از بازیکنان زیر ۲۱ سال کشورمان که در رقابت های جهانی ۲۰۱۵۶ اندونزی به میدان رفت، حضور دارد. نجفی دور نخست باید برابر هدی جابر از اردن به مبارزه بپردازد و در صورت صعود به مصاف برنده مسابقه آلمان و ایتالیا برود. لازم به ذکر است حریف آلمانی در همین ون در رقابت های جهانی ۲۰۱۴ آلمان صاحب گردن آویز برنز شده است.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم بانوان ۲۴ شرکت کننده حضور دارند و الهه رضا زاده به همراه مبینا کاویانی نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند. الهه رضا زاده کاراته کا موفق کشورمان در دور اول برابر حریفی از استرالیا قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی با ایرینا زارتسکا از آذربایجان دیدار خواهد کرد. مبینا کاویانی دیگر نماینده ایران در این وزن که در لیگ برتر بانوان سال ۹۴-۹۵ چندین هفته به عنوان برترین بازیکن شناخته شد در دیدار نخست با حریفی از چین به مقابله می پردازد و در صورت پیروزی برابر راندا امام از کشور میزبان به میدان می رود.

در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم سمیرا ملکی پور در دور نخست با قرعه ی استراحت رو به رو شد و در دور دوم باید به دیدار برنده ی دیدار آفریقای جنوبی و تونس برود.

تیم ایران در بخش کاتا انفرادی آقایان سه شرکت کننده دارد. ابوالفضل شهرجردی در دور نخست استراحت خورد و در دور دوم با برنده دیدار امارات و مصر دیدار خواهد کرد. امیر بهادر تدین هم قرعه ای مشابه با قرعه شهرجردی را برای خود می بیند تنها با این تفاوت که در سوی مخالف جدول است. روزبه روشنی دیگر کاتارو حاضر در این بخش که با تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی سوپرلیگ سال ۹۴-۹۵ دست یافت در دور نخست برابر آندرس آنتونیو از فنلاند صف آرایی می کند. در بخش کاتا انفرادی آقایان قهرمان هایی چون ایلخا اسموگلیز دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۴ آلمان و علی صوف اوغلو از ترکیه دارنده مدال طلا رقابت های جهانی ۲۰۱۵ اندونزی  حضور دارند.

محمد شهریاری و مجید حسن نیا نمایندگان شایسته ایران در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم می باشند. شهریاری در مرحله ابتدایی با حریفی از ازبکستان دیدار خواهد کرد. مجید حسن نیا دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در بازی اول خود با حریفی از کشور مصر رو به رو می شود و در صورت برد در این مسابقه، در مرحله دوم با نماینده مالزی به رقابت خواهد پرداخت

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم هامون درفشی پور و امیررضا میرزایی بعنوان نماینده ی ایران در این وزن حضور دارند. درفشی پور با قرعه ی سختی رو به رو شد و در دور اول باید برابر فیگویرا وینسیوز از برزیل دارنده مدال برنز رقابت های جهانی ۲۰۱۴ آلمان قرار بگیرد. امیررضا میرزایی دیگر بازیکن ایرانی حاضر در این وزن که با قرعه نسبتاً راحت تری رو به رو شده است در دور نخست باید برابر بشار النجار از کشور اردن قرار بگیرد و در صورت پیروزی با حریفی از هند به مبارزه خواهد پرداخت. لازم به ذکر است بوراک ایگور از ترکیه دارنده مدال طلا وزن منهای ۶۷ کیلوگرم رقابت های جهانی ۲۰۱۵ اندونزی و علی الساوی بازیکن مصری دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۵ اندونزی نیز در این تورنمنت حضور دارند.

بهمن عسگری تنها بازیکن عنوان دار ایران در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم این دوره از رقابت ها است که باید در دور نخست برابر دامیانی دانیال از کشور میزبان قرار بگیرد و در صورت پیروزی با حریفی از کشور تونس دیدار کند. سرجیان سریوجا از کشور ارمنستان که در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ اندونزی موفق به کسب مدال برنز شد نیز در این رقابت ها پا به میدان گذاشته است.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها می باشد. پورشیب پس از استراحت در بازی اول باید به مصاف برنده دیدار فرانسه و آذربایجان برود. در این وزن نواح بیسج از آلمان که در رقابت های جهانی ۲۰۱۴ آلمان به مقام سوم دست یافت به همراه آکتاس اویگور از ترکیه دارنده مدال طلا مسابقات ۲۰۱۵ اندونزی حضور دارند.

در وزن مثبت ۸۴ کیلوگر نیز ایمان سنچولی و مهدی خدابخشی از ایران حضور دارند. سنچولی در بازی اول باید به مصاف احمد سعید از کشور میزبان برود و در صورت پیروزی در بازی اول با حریفی از نیجریه رو به رو خواهد شد. همچنین مهدی خدابخشی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ اندونزی صاحب گردن آویز برنز شد در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شد و در دور دوم باید به مصاف نیکولا کابوواش از اردن برود. انیس ارکان، قهرمان پر آوازه ترک هم در این رقابت ها حضور دارد. ارکان در رقابت های جهانی ۲۰۱۴ آلمان به مقام نخست دست یافت.

نتایج قرعه کشی دیگر نمایندگان ایران به شرح ذیل است:

در بخش بانوان/

کاتای انفرادی:

سعیده جاوری از تیم کن شی کان با استرالیا

مریم کریمی از تیم کن شی کان با هند

غزل نادری از تیم شوتوکان WSKF با هند

نوشین کلافیان از تیم کن شی کان با مالزی

زهره میرزاخانی از تیم کن شی کان با سوئیس

وزن ۵۰-کیلوگرم:

فرشته موسوی از تیم کن شی کان با پاکستان

زهرا رستمی از تیم کن شی کان با ایتالیا

وزن ۵۵-کیلوگرم:

مرجان شاهی از تیم گلستان با ایتالیا

وزن ۶۱-کیلوگرم:

مهسا آقاپور از تیم شوتوکان WSKF با امارات

سلاله مرادی از تیم گلستان پس از استراحت در دور نخست دور دوم با برنده مصر و استرالیا

زهرا یاوری از تیم کن شی کان با ایتالیا

هنگامه جعفری از تیم کن شی کان با ایتالیا

شهره خدایار از تیم کن شی کان پس از استراحت در دور نخست دور دوم با برنده آمریکا و ازبکستان

وزن ۶۸-کیلوگرم:

فاطمه شفیقی از تیم شوتوکان WSKF با تونس

وزن ۶۸+کیلوگرم:

محدثه آقایی از تیم کن شی کان با امارات

کاتای تیمی: تیم سپاهان کن شی کان با ترکیب(یاوری، کریمی و خلافیان) با مصر

در بخش مردان/

کاتای انفرادی:

علی مردانی از تیم آلمان

علی زند از تیم ایتالیا

شایگان اسفندیاری با برنده استرالیا و آذربایجان

امیر یزدان تدین از تیم شوتوکان WSKF با برنده مصر و هند

امیر محمدی با استرالیا

سهیل ساجدی فر از تیم شوتوکان WSKF با امارات

امیر حسین آرمیده با امارات

میلاد دلیخون با برنده الجزایر و قطر

وزن ۶۰-کیلوگرم:

علی صفدریان از تیم کن شی کان با تیم بحرین

محمد خوشقدم با اوکراین

مصطفی کاووسی از تیم شوتوکان WSKFبا هند

وزن ۶۷-کیلوگرم:

امیرارسلان حیدرزاده با مراکش

محمد علینژاد با برنده ایتالیا و مصر

حامد دوستداری با عربستان

محمد مهدی صالحی از تیم کن شی کان با یمن

محمد جواد حسن آبادی از تیم کن شی کان با نیجریه

یاسین عبدالملکی با برنده عربستان و روسیه

وزن ۷۵-کیلوگرم:

مجید خسروی با ارمنستان

امیر بهادر یاری از تیم کن شی کان با اردن

کیوان بابان از تیم شوتوکان WSKF با هند

هادی صفیه با هند

وزن ۸۴-کیلوگرم:

صالح اباذری با آلمان

احسان حیدری از تیم شوتوکان WSKF با ایتالیا

فرشید صالحی با تونس

محمد جواد پاینده با مصر

وزن ۸۴+کیلوگرم:

مسعود خادم فیض از تیم کن شی کان با برنده آلمان و امارات

هادی عرب از تیم کن شی کان با گرجستان

سید شهاب باباپور با برنده امارات و عربستان

علیرضا هاشم زاده با ایتالیا

مهدی سلطانی از تیم شوتوکان WSKF با امارات

سامان حیدری از تیم شوتوکان WSKF با هند

کاتای تیمی: تیم آوای رزم شوتوکان WSKF با ترکیب(روشنی، ساجدی فر و تدین) با عربستان

و تیم دلیخون، شهجردی و زند با ایتالیا .

این رقابت ها از امروز ۲۱ فروردین در کشور امارات آغاز می شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا