بهنام‌فر: تصمیم کمیته فنی باید برای همه قابل احترام باشد/ آنهایی که سهم ندارند نباید جنجال کنند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، در نخستین جلسه کمیته فنی که روز گذشته در فدراسیون کاراته برگزار شد، دستور کار این جلسه تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع بود که با توجه به مشخص بودن زمان برگزاری انتخابات آیا نسبت به انتخاب کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و برگزاری مسابقات انتخاباتی اقدامی صورت گیرد یا خیر؟!

در همین خصوص هر یک از اعضا نظرات خود را بیان داشتند و در پایان هر ۱۷ عضو کمیته فنی به انتخاب کادر فنی بزرگسالان و برگزاری مسابقات انتخابی رای مثبت دادند.

مهران بهنام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تصمیماتی که روز گذشته در جلسه کمیته فنی فدراسیون کارته گرفته شد، اظهار داشت: به نظرم باید مجمع انتخابات فدراسیون کاراته اردیبهشت ماه برگزار شود. البته ناگفته نماند از بین ۲۷ نفری که برای ریاست فدراسیون کاراته ثبت‌نام کرده‌اند؛ حداقل ۲۳ نفر از این کاندیدها سیاه‌لشکر هستند و مابقی نفرات واقعا می‌توانند برای کاراته ایران مثمر ثمر باشند. وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر باید تکلیف کاندیداها را روشن کند. خیلی از این نفراتی که برای انتخابات فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند حضورشان بی‌احترامی به جامعه کاراته است. ما خیلی از این نفرات را اصلا نمی‌شناسیم.

وی در ادامه افزود: اگر چنانچه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته در اردیبهشت ماه برگزار شود فکر می‌کنم زمان کافی برای انتخاب کادر فنی وجود دارد؛ اما اگر قرار است انتخابات ریاست فدراسیون در زمان دیگری برگزار شود بهتر است کادر فنی تیم ملی هر چه زودتر معرفی شود، چرا که مسابقات قهرمانی جهان بزرگترین رویداد در این رشته است و ما کار سختی را در این رقابت‌ها داریم به همین دلیل برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان هرچه زودتر باید اردوها آغاز شود.

مربی سابق تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: همه جامعه کاراته باید بدانند تصمیمی که قرار است در کمیته فنی گرفته شود باید برای همه ما قابل احترام باشد. اگر کسی پس از معرفی اسامی مربیان تیم ملی سهمی نداشته باشد نباید جنجال به پا کند و دوباره حاشیه‌های جدیدی را به خانواده کاراته تزریق کند.

انتهای پیام/ا

 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا