روحانی: تفکرات حاکم بر خانواده کاراته یکپارچه نیست/از هر بامی یک صدا می‌آید

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، در نخستین جلسه کمیته فنی که امروز در فدراسیون کاراته برگزار شد، دستور کار این جلسه تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع بود که با توجه به مشخص بودن زمان برگزاری انتخابات آیا نسبت به انتخاب کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و برگزاری مسابقات انتخاباتی اقدامی صورت گیرد یا خیر؟!

در همین خصوص هر یک از اعضا نظرات خود را بیان داشتند و در پایان هر ۱۷ عضو کمیته فنی به انتخاب کادر فنی بزرگسالان و برگزاری مسابقات انتخابی رای مثبت دادند.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تصمیماتی که روز گذشته در جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته گرفته شد، گفت: من خیلی ریز از گفت‌وگوهایی که روز گذشته( سه شنبه) در جلسه کمیته فنی مطرح شده اطلاعی ندارم، اما اصولا هر کسی یک نظری دارد. برخی‌ها معتقدند که انتخاب کادر فنی تیم ملی باید بعد از انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود و برخی‌ها معتقدند که هر چه زودتر باید مربیان تیم ملی مشخص شوند.

وی در ادامه افزود: به نظرم ما داریم وقت را از دست می‌دهیم و هر کسی که قرار است به عنوان رئیس فدراسیون و مربیان تیم ملی انتخاب شود باید این موضوع را بداند که ما برای حضور در مسابقات جهانی اتریش وقت نداریم و نباید با این حساب انتظار کسب نتایج دوره قبل را داشته باشیم. به نظرم تیم ملی از همه چیز در کاراته مهم‌تر است. من نمی‌دانم سیاست‌ها در حال حاضر به چه صورت است، اما فقط این را می‌دانم که ما در حال از دست دادن وقت هستیم.

دارنده ۴ مدال مسابقات جهانی در ادامه عنوان کرد: برخی‌ها معتقدند و آغاز مسابقات جهانی بیش از ۶ ماه فرصت باقی مانده و حالا حالاها ما زمان برای انتخاب کادرفنی و آغاز اردوی تیم ملی داریم، اما تجربه نشان داده که باید برای رسیدن به اهداف بزرگ با برنامه‌ریزی دقیق پیش برویم. بحث من اصلا در رابطه با فدراسیون نیست و این صحبت‌هایی که مطرح می‌کنم کلی است. در حال حاضر از هر بام یک صدا می آید و این نشان می‌دهد که تفکرات حاکم بر کاراته یکپارچه نیست. اینکه ما بنشینیم و فقط بگوییم زمان داریم خدا بزرگ است اصلا درست نیست چرا که خدایی که برای ما بزرگ است برای همه تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی جهان نیز بزرگ است. اعتقاد من این است که هر چه زودتر استارت کار باید زده شود.

روحانی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما بعد از مسابقات جهانی آلمان هیچ برنامه‌ریزی برای تیم ملی نداشتیم. من اصلا کاری به مسابقات قهرمانی آسیا ندارم چرا که قهرمانی آسیا برای کاراته ایران کوچک است، اما سوال من این است که ما پس از رقابت‌های قهرمانی جهان چه کاری برای کاراته ایران کرده‌ایم؟ آیا برای بیشتر شدن تعداد مدال و یا بهتر شدن رنگ مدال در مسابقات جهانی برنامه‌ریزی کرده‌‌ایم؟

مربی سابق تیم ملی کاراته در ادامه عنوان کرد: به نظرم باید انتخاب کادر فنی، برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون و انتخابی تیم ملی باید در پایان سال ۹۴ رخ می‌داد و اردوهای تیم ملی از آغاز سال جدید استارت می‌خورد. به هر حال هر کسی که قرار است به عنوان کادر فنی تیم ملی انتخاب شود برای او آرزوی موفقیت دارم و از خدا برای او صبر می‌خواهم چرا که کار بسیار سختی را در پیش دارد.

انتهای پیام/ا

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا