نصراللهی: برای قهرمانی در سوپرلیگ برنامه‌ریزی کرده‌ایم/ بازیکنان و کادر خوب دانشگاه ملاک ما نیستند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سعید نصراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در مسابقات سوپرلیگ، کاراته گفت: تیم ما امسال نیز با ترکیب بازیکنان بومی و کارمندان شرکت نفت بسته شده است. متأسفانه امسال به خاطر اینکه زمان آغاز مسابقات سوپرلیگ از قبل مشخص نبود ما تمرینات‌مان را یک مقدار با تأخیر آغاز کردیم و این موضوع روی روند آمادگی تیم ما تأثیر منفی زیادی گذاشت. ما یک ارگان دولتی هستیم و باید برای حضور در مسابقات لیگ مکاتباتی را انجام دهیم و پس از آن اردوها را آغاز کنیم. به هر حال تأخیر در آغاز تمرینات به ضرر ما تمام شد.

وی در ادامه افزود: هفته سوم دور برگشت مقابل تیم پیام نور و آوای رزم عملکرد بسیار قابل قبولی را داشتیم و حریفان‌مان را شکست دادیم. خوشبختانه به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم و حالا تمرکز ما روی شکست تیم دانشگاه آزاد است. آنها از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردارند، اما این اصلا برای ما ملاک نیست. بازیکنان تیم ما جوان هستند و به دنبال مطرح شدن در کاراته ایران هستند. ما قطعا دانشگاه آزاد را شکست خواهیم داد و امیدوارم روز سه‌ شنبه یک دیدار بسیار جذابی را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم مناطق نفت‌ خیز جنوب در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی در مسابقات سوپر لیگ فکر می‌کنید یا خیر،‌ گفت: ما می‌رویم تا جمعه تیم دانشگاه آزاد را شکست دهیم و به فینال صعود کنیم. اگر در آن طرف جدول تیم پاس قوامین به فینال صعود کرد قطعا آنها را نیز شکست خواهیم داد. قهرمانی دور از دسترس نیست چرا که ما سال قبل این موضوع را با شکست تیم‌های بزرگ ثابت کردیم.

نصراللهی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: ما برای قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اصلا به باخت فکر نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم در فینال پاس قوامین را نیز شکست دهیم تا شکست بازی قبل را جبران کنیم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/307M88
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا