احمدی: برای دفاع از رنکینگ‌های‌مان در لیگ‌های جهانی حضور پیدا می‌کنیم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: در حال حاض در جدول رنکینگ‌های فدراسیون جهانی نفر اول وزن ۶۷- کیلوگرم هستم و به هر ترتیبی شده باید از این عنوان دفاع کنم و تلاش خود را برای حفظ این جایگاه دو چندان کنم. دو لیگ جهانی امارات و هلند برای حفظ این جایگاه بسیار مهم است و امیدوارم شرایط برای حضور در این دو میدان فراهم شود.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان فدراسیون که در این مدت واقعا با وجود تمام سختی‌ها از تیم حمایت کرده‌اند در این دو سفر نیز از ما حمایت کنند و شرایط برای حضور فراهم شود، البته امیدوارم مسئولان وزرات ورزش و جوانان نیز نگاه ویژه‌ای به کاراته داشته باشند زیرا کاراته کشورمان در چند سال اخیر ثابت کرده که از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و مسئولان می‌توانند روی مدال‌های این رشته در میادین معتبر حساب باز کنند.

احمدی در مورد غیبتش در رقابت‌های سوپر لیگ نیز گفت: همان‌طور که می‌دانید مسابقات در سال جاری از استفبال خوب اسپانسرها برخوردار نبود و به همین دلیل شرایط برای حضو در این میدان فراهم نبود. در حال حاضر بعد از بازگشت از رقابت‌های پاریس به صورت انفرادی تمرینات آماده‌سازی را دنبال می‌کنم و به لطف خدا شرایط خوبی هم دارم.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا