پورشیب: برای کسب قهرمانی در سوپر لیگ دورخیز کرده‌ایم/ اجازه نمی‌دهم مصدومیتم تمرکزم را به هم بریزد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انجام دیدارهای هفته سوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور که روز گذشته سه شنبه ۴ اسفند ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر تهران برگزار شد، از گروه یک تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت برق هرمزگان و از گروه ۲ تیم های پاس قوامین و مناطق نفت خیز جنوب به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار هفته سوم دور برگشت مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته دیدار بسیار خوبی را برگزار کردیم و نتایج ما قابل قبول بود. دانشگاه آزاد در گروه A اول شد و باید در دیدار بعدی با تیم تیم نفت مناطق نفت‌خیز(دوم گروه B ) جنوب بازی کنیم.

وی در ادامه افزود: ما به فینال و سکوی قهرمانی فکر می‌کنیم و در تلاشیم تا دو بازی بعدی را با موفقیت به پایان برسانیم و قهرمان مسابقات سوپر لیگ کاراته ایران شویم. خدا را شکر امسال مسابقات سوپر لیگ کاراته سالن بسیار خوبی را در اختیار دارد و همین موضوع باعث شده خیال تیم‌ها از لحاظ سالن راحت باشد و این یک آرامش خوبی را در کاراته حاکم کرده است. امیدوارم یک روزی ما صاحب خانه کاراته شویم تا این دغدغه در بین ورزشکاران از بین برود.

کاپیتان تیم ملی کاراته در مورد مصدومیتی که در مسابقات کاراته وان برایش رخ داده است، گفت: یک مصدومیت کوچکی دارم هنوز به صورت صددرصد خوب نشده است. به آسیب‌ دیدگی‌ام فکر نمی‌کنم؛ چرا که این موضوع شاید تمرکزم را در مبارزاتم به هم بریزد. به هر حال شاید کیفیت کارایی مبارزاتم پایین بیاید، اما با تمام تلاشم برای تیم دانشگاه آزاد مبارزه می‌کنم.امیدوارم تمام زحماتی که می‌کشیم در پایان فصل به قهرمانی منجر شود.

پورشیب در مورد تیم مناطق نفت‌خیز و پاس قوامین، گفت: در حال حاضر تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی از مهره‌های پرتجربه و ملی‌پوشان سابق در ترکیب خود استفاده می‌کنند. آنها نیز دنبال قهرمانی هستند، اما پتانسیل تیم دانشگاه آزاد بیشتر از آن دو تیم است و ما خیلی جدی‌ دور خیر کرده‌ایم تا قهرمانی را کسب کنیم. این توانایی را در تیم دانشگاه آزاد می‌بینم که در پایان سال قهرمان لیگ شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما انتخابی تیم ملی هرچه زودتر برگزار شود بهتر است یا خیر، گفت: برگزاری انتخابی تیم ملی بر عهده فدراسیون است و مسئولان فدراسیون باید تصمیم بگیرند که چه زمانی انتخابی باید برگزار شود. به هر حال اگر تکلیف تیم ملی هر چه زودتر مشخص شود بهتر است. ما اوایل آبان ماه در مسابقات جهانی اتریش باید شرکت کنیم و به همین دلیل باید تکلیف تیم ملی و کادر فنی مشخص شود. تصمیم‌گیرنده نهایی مسئولان فدراسیون هستند و ما نیز سرباز تیم ملی هستیم. هر زمان انتخابی برگزار شود آماده مبارزه کردن هستیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/MMSR9U
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا