حسن بیگی: کاراته نیاز به برنامه ریزی درست و مدون تری دارد

با توجه به رقابت های حساس هفته ی پایانی سوپرلیگ کاراته کشور نیاز به برنامه دقیق تری است تا بازیکنان با آسودگی خیال برای تیم ملی مبارزه کنند.

منصور حسن بیگی بازیکن تیم مناطق نفت خیز جنوب در گفت و گو با خبرنگار ما در تهران، ضمن بیان این مطلب که فدراسیون باید شرایط بازیکنان را در نظر بگیرد، گفت:

بازیکنان حاضر در لیگ های کشور در هفته ی پایانی این رقابت ها از تمام توان خود برای پیروزی تیم های خود تلاش می کنند و از طرفی هم مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود که شانس اول حضور در اردوهای تیم ملی را نیز برای کاراته کاها دارد، در نتیجه فدراسیون باید با یک برنامه ریزی بهتر و دقیق تر تداخل زمانی بوجود آمده را از بین ببرد تا بازیکنان دچار مشکل نشوند.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود امیدوارم تا فدراسیون با یک برنامه درست و یک تصمیم گیری مناسب برای این تداخل زمانی برنامه ریزی کنند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم تا با تلاش مسئولین فدراسیون و جامعه کاراته و پتانسیل بالایی که این ورزش رزمی در کشورمان دارد، در مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده بهترین نتایج ممکن رقم بخورد و این امر تنها با برنامه ریزی های درست و مدون امکان پذیر خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا