بهنام فر: برگزاری مسابقات کشوری در این مقطع ، یک هزینه اضافی است

برگزاری رقابت های قهرمانی کشور با توجه به مشخص نبودن کادر فنی در هیچ یک از رده های مختلف سنی کاری بیهوده و بی معناست. مهران بهنام فر مربی سابق تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار ما در تهران، گفت: بازیکنی که برای پوشیدن لباس تیم ملی می جنگد نیاز به انگیزه ای دارد تا عملکرد بهتری را درون تاتامی رقابت ها از خود نشان دهد و یکی از این انگیزه ها را می توان حضور کادر فنی تیم های ملی دانست.

سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: به هرحال قرار است که مسابقات کشوری در اسفند ماه برگزار شود و من فکر می کنم از آنجاییکه در حال حاضر ، فدراسیون کاراته رییس ندارد و بالطبع کادر فنی تیم ملی نیز هنوز مشخص نیست ، برگزاری مسابقات کشوری در این مقطع ، یک هزینه اضافی است و به طور حتم خروجی مثبتی نیز نخواهد داشت .

بازیکن سابق تیم ملی کاراته، برگزاری مسابقات راهیابی به اردوهای تیم ملی در اردیبهشت ماه را یک حرکت خوب توصیف کرد و عنوان کرد: بهترین مزیت این رقابت ها این است که بسیاری از کاراته های گمنامی که در خود توانایی حضور در تیم ملی را می بینند می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند و به نوعی شانس حضور در اردوهای تیم ملی برای تمام نفرات یکسان می باشد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا