سلطانی: حساسیتی برای فینال سوپر لیگ نمی‌بینم/روی کاغذ و تاتامی دانشگاه‌ آزاد قهرمان است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که قرار است در این هفته و با انجام ۸ دیدار تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود. در جدول رده بندی و در گروه یک تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، صنعت برق هرمزگان و شهرداری سنندج به ترتیب با امتیازهای ۲۱، ۱۵ و ۹ اول تا سوم هستند.

در گروه دوم هم تیم پاس قوامین با ۱۸ امتیاز، مناطق نفت خیز جنوب با ۱۲ امتیاز و دانشگاه پیام نور هم با همین تعداد امتیاز تیمی و تفاضل کمتر در امتیاز انفرادی در رده های اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند.

مهدی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ما فردا باید با تیم برق هرمزگان در هفته سوم دور برگشت مسابقات سوپر لیگ کاراته مبارزه کنیم که فکر نمی‌کنم کار سختی باشد. در هفته چهارم دو دیدار با تیم‌های پاس قوامین و مناطق نفت خیز جنوب داریم. ما فردا با شکست تیم برق هرمزگان صعودمان به نیمه نهایی قطعی است. البته تیم برق هرمزگان قطعا می‌تواند در هفته‌های بعدی برای تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب و پاس قوامین خطر ساز باشد.

وی در ادامه افزود: فینال سوپر لیگ کاراته برای ما خیلی مهم است. ما به احتمال زیاد با تیم پاس قوامین در فینال مبارزه خواهیم کرد. خیلی از دوستان می‌گویند شاید کار دانشگاه آزاد مقابل پاس قوامین حساس باشد اما من حساسیتی برای فینال نمی‌بینم. چون هم روی کاغذ و هم روی تاتامی ما برنده هستیم.

کاپیتان تیم کاراته دانشگاه آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد در کل ۴ کاراته کا دارد که در آخرین مرحله مسابقات تیم ملی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده است و این طور نیست که برخی‌ها مدعی‌اند دانشگاه آزاد با ترکیبی از ملی پوشان در سوپر لیگ حضور پیدا کرده است. البته نباید فراموش کنیم قانون سوپر لیگ اجازه نمی‌دهد که یک تیم بیش از ۳ ملی پوش را در مسابقات شرکت دهد. به عبارتی با این قوانینی که وجود دارد ۶۰ درصد ارنج تیم دانشگاه را نفرات غیر ملی پوش تشکیل دادند.

سلطانی در ادامه گفت: حالا اگر ما بخواهیم تیم کاتا و کومیته را با هم ادغام کنیم در مجموع شاهد هستیم که ۳۰ درصد ترکیب تیم دانشگاه آزاد ملی پوش است. اگر دوستان ناراحت هستند یک اسپانسر  پیدا کنند و در سوپر لیگ کاراته بازیکنان ملی پوش را جذب کنند. به نظرم این توانایی‌های احمد صافی را نشان می‌دهد. بازیکنان تیم ملی و دانشگاه آزاد با تیم‌های دیگر متفاوت هستند. قهرمانان بزرگی دارد که مدیریت کردن این تیم کار بسیار متفاوتی است به هر حال مجید عبدالحسینی و احمد صافی با مدیریت فنی که دارند تا این لحظه به خوبی در سوپر لیگ عرض اندام کردند. 

قهرمان سابق تیم ملی در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: کاپیتان تیم دانشگاه باید در مورد مسائل انگیزشی نسبت به بچه های تیم توانایی‌های بیشتری داشته باشد. خوشبختانه با توجه به رضایتی که بچه‌های تیم دانشگاه آزاد از وضعیت تیم دارند این نشان می‌دهد همه عوامل به خوبی چیده شده و از عهده مسئولیت خوب برآمده‌اند.

وی در پایان صحبت‌های خود در مورد برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته در سالن غدیر گفت: کاراته خانه ندارد اما مسئولین فدراسیون تلاش کردند تا این رقابت ها در سالن غدیر برگزار شود. مسئولان سالن غدیر نیز قول داده‌اند این رقابت‌ها در پایان فصل در آن سالن برگزار شود. این موضوع از لحاظ روحی روانی و برنامه‌ریزی روی بازیکنان و تیم اهمیت بسزایی دارد. از مسئولان سازمان لیگ حسن بیگی و زمانی که از جان و دل تلاش می‌کنند تا این رقابت ها با برنامه‌ریزی برگزار شود تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/1BRH4H
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا