اراک، قهرمان مسابقات دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی شد

مسابقات دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی از صبح امروز در نجف آباد اصفهان آغاز شد که ساعاتی پیش با قهرمانی تیم اراک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز از اصفهان، تیم کرمانشاه پس از تیم اراک به مقام دوم دست یافت و تیم های علوم و تحقیقات و زنجان مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

همچنین نفرات برتر مسابقات دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور به صورت زیر مشخص شدند.

در کاتا انفرادی روزبه روشنی از تیم علوم و تحقیقات تهران به مقام اول دست یافت. میلاد دلیخون از اراک به مقام دوم رسید و محمد امیری از کرمان به همراه سمیع پاک ضمیر از تهران مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم علی مسکینی دارنده مدال برنز جوانان جهان از تیم کرمانشاه به مقام اول دست یافت. آرمان دهقان از استان فارس به مقام دومی رسید. مهدی علیپور از تهران و ولی الله میرزایی از گلستان نیز به صورت مشترک سوم شدند.

رضا روشن از اراک در وزن ۶۰- کیلوگرم به مقام نخست رسید. امیررضا رشیدی بازیکن تیم کرمان با شکست برابر رضا روشن به مقام دومی دست یافت. سیاوش کریمی از زنجان به همراه عباس شیردم از استان میزبان مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم رضا عنایتی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی اسپانیا از تیم مازندران اول شد. حسین عیوضی بازیکن تیم خوزستان به مدال نقره بسنده کرد. و اکبر صارمی از آ.غربی به صورت مشترک با محمدرضا رفیعی از استان مرکزی به مدال سوم دست یافتند.

نتایج وزن ۷۵- کیلوگرم به این صورت رقم خورد که مهرداد پورشیب نماینده استان ایلام به مقام اولی رسید. عماد سلطانیان از استان میزبان دوم شد. آرش علینژاد از مازندران و رضا ولی زاده از آ.غربی به مدال برنز دست یافتند.

نتایج رقابت ها در وزن ۸۴- کیلوگرم به این صورت شکل گرفت که صالح اباذری نماینده استان مرکزی صاح گردن آویز طلا شد. سجاد بارانی از گلستان دوم شد. مصطفی خانی از البرز و رضا عباسی از آ.غربی نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در آخرین وزن این رقابت ها نیز ابراهیم حسن بیگی از تیم زنجان به مدال طلا دست یافت. مهدی خدابخشی دارنده مدال برنز امیدهای جهان در اندونزی با شکست برابر حسن بیگی صاحب مدال نقره شد. مجید محمودی از البرز و محسن برخورداری بازیکن تیم تهران به مقام سوم رسیدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا