سرمربی کاراته پاس قوامین: سوپرلیگ باید ۶ تا ۹ ماه طول بکشد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سرمربی تیم کاراته پاس قوامین می‌گوید رقابت‌های لیگ باید پیش از اعزام به مسابقه‌های برون مرزی برگزار شود و امیدوار است برگزاری سوپرلیگ بین ۶ تا ۹ ماه طول بکشد.

ابوالقاسم پایدار در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم کاراته پاس قوامین در سوپرلیگ اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی داریم و پس از صدرنشینی در پایان دور رفت رقابت‌های سوپرلیگ امید بسیاری برای صعود از گروه خود داریم.

او ادامه داد: آنچه که جدول نشان می‌دهد مصاف احتمالی پاس قوامین و دانشگاه آزاد در دیدار فینال است. با این حال دانشگاه آزاد با در اختیار داشتن چند تن از ملی‌پوشان کاراته ایران کار را برای ما و دیگر تیم‌ها دشوار می‌کند اما پاس قوامین هم دارای نفرات ملی‌پوش و باتجربه‌ای است که می‌توانند مقابل حریفان خود درخشان ظاهر شوند.

سرمربی تیم کاراته پاس قوامین با بیان اینکه شاگردانش انگیزه زیادی برای قهرمانی دارند گفت: ما در هر وزن دو کاراته‌کای خوب داریم که در صورت غیبت یکی از بازیکنان، می‌تواند جایگزین خوبی برای نفر اصلی باشد. البته باید این نکته را نیز ذکر کنم که برنامه‌های تیم ملی تداخلی در برنامه‌های سوپرلیگی ایجاد نمی‌کند و ما هم تمام تلاشمان برای موفقیت تیم ملی است.

پایدار افزود: امیدوارم شاهد تغییراتی در زمان‌بندی رقابت‌های لیگ باشیم زیرا اسپانسر وقتی پا پیش می‌گذارد که این رقابت‌ها بین ۶ تا ۹ ماه طول بکشد. ما پیشنهادات خود را برای برگزاری لیگ در ماه‌های خرداد و یا تیر سال آینده ارائه کرده‌ایم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. قطعا تغییر در زمان برگزاری سوپرلیگ می‌تواند سبب آمادگی هرچه بیشتر ملی‌پوشان شود.

او با بیان اینکه کاراته ایران پتانسیل بسیار زیادی برای موفقیت دارد گفت: اگر به سوپرلیگ کاراته توجه بیشتری شود قطعا می‌توانیم شاهد موفقیت هرچه بیشتر تیم ملی باشیم. یکی از راه‌های کسب درآمد برای ورزشکاران رقابت‌های لیگ است و امیدوارم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته هرچه بهتر و با کیفیت بالاتر برگزار شود.

سرمربی تیم کاراته پاس قوامین در پایان خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می‌کنم که رقابت‌های سوپرلیگ باید پیش از رقابت‌های برون مرزی برگزار شود تا کاراته‌کاها به سطح مطلوبی از آمادگی برسند و خروجی این لیگ بتواند بر روی تیم ملی تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا