خانه کاراته البرز به حیات خود ادامه می‌دهد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

محمد اکرمی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: در مزایده اخیر سالن های ورزشی استان به هر سختی بودیم شرکت کردیم و علیرغم همه محدودیت ها با ارائه بالاترین پیشنهاد موفق شدیم خانه کاراته استان را همچنان در اختیار خود نگه داریم.

وی افزود: واگذاری اماکن ورزشی در این سال ها شرایط سختی را برای هیئت های ورزشی ایجاد کرده است و باید مسئولان وررش کشور تدبیری برای حل این مشکل بیاندیشند.

اکرمی با بیان اینکه هیئتی به مانند کاراته همواره در حال برگزاری اردوهای آماده سازی و برگزاری کلاس های آموزشی است گفت: به دلیل محدودیت هایی که داریم مجبور شدیم برای ماندن در سالن بعثت و سرپا نگه داشتن خانه کاراته استان بالاترین قیمت را بدهیم.

رییس هیئت کاراته استان البرز با اشاره به پرمخاطب بودن کاراته در استان البرز گفت: این استان در جمع ۳ منطقه برتر کشور از حیث قهرمان و کاراته کا است و نیاز است با محوریت یک سالن اختصاصی فعالیت کند.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۵۰ نفر به عنوان نفرات تیم منتخب استان به مسابقات کشوری اعزام شدند و برای سال جاری نیز همین تعداد را در اردوهای آماده سازی داریم.

اکرمی خاطرنشان کرد:  درآمدزایی خانه کاراته استان کفاف نیازهای ما را نمی دهد و گاهی مواقع مجبور می شویم از هزینه شخصی برای اجرایی شدن برنامه بهره بگیریم.

وی در پایان افزود: هیئت های ورزشی استان ها به دلیل اجرای قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی دچار مشکلات و مخاطرات زیادی شده اند و باید برای برون رفت از این مشکل چاره اندیشی شود.

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا