حسن بیگی: برای قهرمانی عزم را جزم کرده ایم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

کاپیتان تیم کاراته پاس قوامین گفت : پاس قوامین از مدعیان اصلی قهرمانی است و برای قهرمانی همه با هم همدل هستیم و عزم را جزم کرده ایم که قهرمان سوپرلیگ شویم.

تیم ما تا این لحظه از مسابقات چهره خوبی از خود نشان داده و توانسته ایم ۵ بازی گذشته را با برد پشت سر بگذاریم و این نشان می دهد که برای قهرمانی عزممان را جزم کرده ایم و یکی از مدعیان اصلی برای قهرمانی هستیم .

وی در خصوص رقابت حساس فردا اظهار داشت : این مسابقه هم مانند مسابقات دیگر سه امتیاز دارد و با قدرت به مصاف حریف خواهیم رفت تا با برد به عنوان تیم اول به مرحله حذفی صعود کنیم.

ملی پوش پاس قوامین ادامه داد : دور رفت نیز تیم نفت را با قدرت شکست دادیم و فردا هم با قدرت به مصاف حریف خواهیم رفت و همه بچه ها همدل شده ایم که همان روند خوبی که تا هفته گذشته داشتیم را تا پایان لیگ ادامه دهیم که بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم .

حسن بیگی ارزیابی خود را از بازی فردا اینگونه بیان کرد : تیم نفت نسبت به نیم فصل اول ، شرایطش تغییر کرده و قطعآ خیلی بهتر برابر ما ظاهر می شود .

وی افزود : با توجه به اینکه بازی دور رفت را با اختلاف به تیم ما واگذار کردند که البته چون هفته اول این رقابت ها بود ،هر دو تیم آمادگی لازم و کافی را نداشتند ولی ما:خیلی خوب توانستیم حریف را غافلگیر کنیم و موفق به پیروزی شویم  ،  به طور حتم دیدار فردا خیلی مشکل تر خواهد بود هم برای ما و هم برای آنها .

ملی پوش کشور تصریح کرد : با توجه به گذشت هفته ها و نزدیک شدن به هفته آخر ، شرایط تیم ها تغییر کرده و تیم نفت هم به همین صورت شرایطش تغییر کرده و بهتر شده است .

حسن بیگی در خصوص شرایط تیم خود خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم و و با توجه به بردهای پیاپی برای دیدار فردا آمادگی لازم را داریم و انشااله پیروز می شویم .

کاپیتان پاس قوامین یادآور شد : تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان ، باانگیزه و باتجربه است و در کنار هم جمع شده ایم تا با تلاش و قدرت به امید خدا پایان فصل عنوان قهرمانی را کسب کنیم .

 پاس قوامین از مدعیان اصلی قهرمانی است 

حسن بیگی خاطرنشان کرد : البته تیم های دیگر همه قابل احترامند و در تلاش هستند و همگی برای بازیها زحمت می کشند و از چهره ها ی خیلی خوبی هم برخوردارند ، اما باز هم می گویم که تیم پاس قوامین یکی از مدعیان اصلی است برای قهرمانی .

برای پاس فرقی نمیکند حریف چه تیمی باشد

وی در این خصوص که قطعآ هر دو تیم پاس قوامین و نفت در تلاش هستند که به عنوان تیم نخست راهی نیمه نهایی شوند و در این مرحله با دانشگاه آزاد روبرو نشوند ، عنوان کرد : برایمان فرقی نمی کند که در مرحله بعدی به دانشگاه بخوریم یا تیم دیگر . ما با قدرت با تمام حریفان روبرو می شویم و فقط به پیروزی فکر می کنیم و برای برد به میدان می رویم .

 حسن بیگی تاکید کرد : به طور حتم بازی با تیم دانشگاه آزاد شرایط خودش را دارد و چون از نفرات و چهره های مطرح و ملی پوش بهره می برد ، از حساسیت خود برخوردار است و شرایط خاص خود را دارد و بازی سختی است ولی برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی روبرو شویم چرا که می خواهیم که تمام بازیها را با قدرت پشت سر بگذاریم و بدون باخت عنوان قهرمانی را کسب کنیم .

کاپیتان پاس قوامین در پایان گفت : فکر می کنم که ما در فینال با دانشگاه روبرو خواهیم شد و این حسم است که می گوید فینال بین پاس و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا