استان تهران میزبان نخستین دوره رقابت های کشوری شیتوریواینویی ها

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

نخستین دوره مسابقات کشوری تیمی سبک شیتوریواینویی ها در تمامی رده های سنی در استان تهران به میزبانی شهرستان قرچک روز جمعه سی ام بهمن ماه برگزار می شود .

اکبر عبدلی دبیر هیات کاراته استان تهران و رییس هیات کاراته شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این خبر گفت :
این اولین دوره مسابقات تیمی شیتوریواینویی ها در سطح کشور است که در رده های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان قرچک برگزار می شود .

وی ادامه داد : رقابت های کشوری این سبک در بخش انفرادی تابستان امسال در گیلان برگزار شد و رقابت های تیمی نیز به امید خدا روز جمعه ۳۰ بهمن ماه با حضور تیم های مختلف ، از استانهای مختلف برگزار خواهد شد .

عبدلی در خصوص نحوه ی برگزاری این رقابت ها بیان داشت : رقابت ها تیمی است و به صورت سنی و وزنی برگزار می شود . در رده سنی خردسالان و نونهالان در اوزان خودشان با رده کمربندی ( سفید ، زرد و نارنجی ) به صورت تیمی یعنی سه نفر در یک تیم مسابقه خواهند داد .

دبیر هیات کاراته استان تهران ، ادامه داد : رده سنی نوانان نیز به صورت کمربندی و وزنی در سه رده و در جوانان در دو رده کمربندی با هم به رقابت می پردازند و رده سنی بزرگسالان کمربند قهوه ای و مشکی برگزار می شود که به صورت تیم سه نفره با یک ذخیره مسابقه خواهند داد .

عبدلی درباره استانهای شرکت کننده گفت : تا امروز علاوه بر استان تهران میزبان این رقابت ها ، استانهای البرز ، خراسان رضوی ، آذربایجان غربی ، مازندران ، گیلان ، ایلام ، کرمانشاه ، همدان ، لرستان ، کرمانشاه ، اصفهان ، مرکزی ، قزوین ، کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد و تیم آکادمی کمربند سیاه که خود شامل بازیکنانی از سایر تیم هاست ، و همچنین تیم های نیروی زمینی ارتش و شهدای حرم اعلام آمادگی کردند که در غالب تیم های مختلف در تمام رده های سنی به رقابت با هم می پردازند .

رییس هیات کاراته شهرستان قرچک ، در ادامه اضافه کرد : این مسابقات فقط در بخش مردان و طی یک روز در سالن سه هزار نفری مجموعه ورزشی هفت تیر قرچک برگزار می شود و به استانهای شرکت کننده اعلام کرده ایم که همراه تیم شرکت کننده خود ۳ داور به این رقابت ها اعزام کنند .

دبیر هیات کاراته استان تهران در خصوص تعداد داوران شرکت کننده عنوان کرد : در این رقابت ها از داوران رده بالای استان تهران و همچنین اطتانهای دیگر استفاده خواهیم کرد و رقابت ها با شرکت حدود ۶۰ داور برگزار خواهد شد .

وی یادآور شد : این مسابقات کشوری صبح روز جمعه با حضور مسئولان استارت خواهد خورد و مراسم افتتاحیه نیز همان روز برگزاری مسابقات خواهد بود ، ضمن اینکه در تلاش هستیم تا با موافقت صدا و سیما پخش تلوزیونی نیز داشته باشیم .

عبدلی در پایان از ریاست این سبک در کشور شیهان آشوری و همچنین از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک محسن خادمی تشکر و قدردانی کرد .

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا