سجادی: فدراسیون فوتبال موضوع کی‌روش را به خوبی مدیریت نکرد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

معاون وزارت ورزش معتقد است فدراسیون فوتبال قضایای اخیر را به خوبی مدیریت نکرده است.

به گزارش ایسنا، نصرالله سجادی درباره استعفای کی‌روش و حواشی اخیر تیم ملی گفت: من ابتدا باید درخصوص مربیان خارجی در کشور صحبت کنم. ما در خیلی از رشته‌های توپی مربیان خارجی داریم. قرارداد همه مربیان حرفه‌ای است و وقتی مراحل اداری را می‌گذرانند چارچوب مشخصی دارد و باید در مسیر این چارچوب حرکت کنند. فدراسیون است که باید مشکلات را مدیریت کند اما فدراسیون فوتبال این مسئله را رها کرده است. این موضوع باید جمع شود. ما در شرایط حساسی هستیم و اتفاقات کی‌روش در زمان بدی رخ داده است. فدراسیون فوتبال در این مسئله مدیریت نکرد. ما انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که باید نگاه‌ها را معطوف به انتخابات کنیم.

سجادی همچنین درباره اداره برخی فدراسیون‌ها توسط سرپرست گفت: انتخابات فدراسیون شطرنج بعد از گرند پری جهانی برگزار خواهد شد. این مسابقه‌ها ۴ اسفندماه تمام می‌شود و مطمئنا انتخابات در اسفندماه برگزار می‌شود. برای رشته کاراته نیز از مدتی بعد ثبت نام کاندیداها شروع خواهد شد و جودو نیز بعد از برگزاری مسابقه‌های کسب سهمیه و مشخص شدن تعداد سهمیه انتخاباتش را پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط بهداد سلیمی گفت: من امروز با مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی جلسه‌ای داشتم و جویای احوال بهداد سلیمی بودم. خوشبختانه او شرایط خوبی دارد و امیدوارم که در المپیک عملکرد خوبی داشته باشد.

وی همچنین افزود: المپیک برای ما در سال ۹۵ از همه موارد دیگر مهم‌تر است و امیدوارم نتایج خوبی در المپیک رقم بخورد.

سجادی همچنین درخصوص مشکلات فدراسیون تیراندازی ابراز کرد: صددرصد بودجه بالایی در اختیار رشته‌های المپیکی قرار خواهیم داد. حتی‌المقدور به این فدراسیون نیز کمک خواهیم کرد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص مشکلات اخیر فدراسیون اسکی نیز گفت: در این مورد فعلا صحبتی نمی‌کنم و شرایط این فدراسیون در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

نصرالله سجادی همچنین در مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو با اشاره به موفقیت های تکواندو اذعان کرد: تکواندو در جامعه ما یک رشته موفق است. دلیل این موفقیت تمام خانواده تکواندو هستند برای تمام این مقام ها زحمات زیادی کشیده شده است.

وی افزود: برنامه ریزی خوبی که فدراسیون تکواندو داشته باعث یک تعامل خوب و هماهنگی در این رشته المپیکی شده است. افتخارات زیادی تکواندوکاران کسب کرده اند و تکواندو جز رشته هایی است که موفقیت های خیلی خوبی داشته و عملکردش خوب بوده است که از خانواده تکواندو تشکر می‌کنم.

سجادی همچنین گفت: با توجه به درگیری های صیاد دبیر قبلی فدراسیون، از پولادگر می‌خواهم که دبیر جدید را معرفی کند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا