رحمانی: اصلا افسانه را قبول ندارم که بخواهد الگویم هم باشد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

زکیه رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: دوست دارم فیلم مسابقه هفته گذشته لیگ بانوان کاراته را در فضای مجازی بگذارم تا کارشناسان در مورد مسابقه‌ام با مهسا افسانه قضاوت کنند. دوست دارم آنها بگویند که دادن ۵ پرچم به افسانه منصفانه بوده یا نه. کوبیدن پا بر روی زمین و صدای تنفس بلند در هیچ جای آسیا و جهان امتیاز ندارد و اتفاقا باعث کسر امتیاز هم می‌شود اما در کشورمان این موضوع برعکس است.

وی ادامه داد: اصلا کار افسانه را قبول ندارم که بخواهد برای من و یا دیگر کاتاروها الگو هم باشد. کاراته دنیا در بخش کاتای بانوان متمرکز بر شیتوریو شده و قهرمانانی که در چند سال گذشته در میادین معتبر به عناوین بالا دست پیدا کردند همگی در این سبک کار کرده‌اند. نگاه کاراته دنیا به شیتوریو است و مطمئن باشید در آینده این کاتاروهای شیتوریو هستن که برای ایران در میادین معتبر آسیا و جهان به افتخارآفرینی خواهند پرداخت.

نایب‌ قهرمان کاتای امیدهای آسیا اظهار داشت: تا کنون در سه مسابقه آسیا در رده‌های سنی جوانان و امید به میدان رفتم و ننتایج خوبی هم گرفتم. تمام هدفم این است که در رقابت‌های قهرمانی آسیا و رقابت‌های جهانی هم در سال آینده برای کشور عزیزم به میدان بروم و با قدرت بتوانم در میادین هم به کسب افتخار بپردازم. مطمئن باشید حتی یک قدم هم عقب نخواهم کشید و از حقم دفاع می‌کنم. بالاخره کارشناسانی در کاراته هستند  که می‌توانند در مورد عملکرد کاتاروها نظر بدهند.

کاتاروی تیم کاراته بانوان مقاومت گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در لیگ نیز به عنوان قهرمانی برسیم. به هیچ وجه با ناامیدی کارمان را در این مسابقات دنبال نخواهیم کرد و به سکوی قهرمانی هم گوشه نگاهی داریم.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا