خود را به تیم ملی تحمیل می کنم/رقابتهای جهانی را ازدست نمی دهم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه گذشته رقابتهای سوپر لیگ کاراته بانوان برگزار شد که در مهمترین دیدار دو تیم آوای رزم و علمدار به مصاف هم رفتند. در بخش کاتای این مسابقه غزل نادری جوان با آتیه آوای رزم در دیدار با فاطمه صادقی نایب قهرمان جوانان جهان به برتری ۳ بر ۲ دست یافت تا یکبار دیگر توانایی خود را به نمایش بگذارد.

بهترین کاتاروی هفته دوم از سوپرلیگ بانوان ایران در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: تیم ما در سوپر لیگ کاراته شرایط حساسی دارد. ما جزو سه تیم برتر هستیم و برای کسب همین جایگاه در پایان مسابقات تلاش می کنیم. به همین دلیل دیدار با علمدار برای تیم ما حساسیت بالایی داشت و خدا شکر موفق شدم  با ارائه نمایشی خوب در دیدار با صادقی پیروز از میدان خارج شوم. 

وی ادامه داد: در فصل جدید این رقابتها تیم های سوپر لیگ و لیگ برتر را باهم ادعام کرده اند که همین موضوع شرایط را سخت و در عین حال سطح مسابقات را به میزان قابل توجهی بالا برده و رقابت بین تیم های مدعی فشرده است. ما در تیم آوای رزم تلاش داریم یکی از سکوی اول تا سومر را کسب کنیم. 

نادری به مسابقات قهرمانی جهان هم اشاره کرد و گفت: سال آینده مسابقات قهرمانی جهان به عنوان یک رویداد بزرگ پیش روی کاراته ایران قرار دارد. من هم به عنوان یکی از اعضای این خانواده تلاش می کنم با تمرین مداوم برای حضور در مسابقات انتخابی آماده شوم. 

این کاراته روی جوان در پایان گفت: از داوران کاتا می خواهم برای قضاوت در مسابقات کاتا به توانایی افراد و نوع کاتایی که اجرا می شود بیش از اسم و عنوان کاتارو توجه داشته باشند. این موضوع به کاتاروها نیز اعتماد به نفس بیشتری می دهد تا در برابر رقبای خود به روی تاتامی بروند. ضمن اینکه نفرات بیشتری می توانند توانایی خود را به نمایش گذاشته و استعدادها جذب تیم ملی خواهند شد. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا