پناهی: آرین‌خو داشتن جایگاه در کاراته را معنا کند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

عباس احمدپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: نمی‌دانم آرین‌خو که از اساتید و پیشکسوتان کاراته است چرا به هیئت‌هایی که با دست خالی کار می‌کنند توهین می‌کند و در مورد من هم گفته پناهی جایگاهی در کاراته نداشته و رئیس فدراسیون شده است. درخواست من این است که او داشتن جایگاه در کاراته را معنا کند.

وی ادامه داد: ۱۸ سال رئیس هیئت بودم و ۵ سال آخر این مدت را در تهران این مسئولیت داشتم. در تمام بخش‌های فدراسیون مسئولیت داشتم و کارم را از هیئت محرومی همچون سمنان آغاز کردم و به ریاست فدراسیون رسیدم. این درست است که آرین‌خو در مورد من این حرف‌ها را بزند؟ او پیشسکوت است و ما باید از او الگو برداری کنیم نه اینکه ما را مورد حمله قرار دهد.

رئیس پیشین فدراسیون کاراته اظهار داشت: هر چه سریعتر انتخابات این رشته برگزار شود به سود تیم‌های ملی و فدراسیون است. حتی اگر سرپرست فعلی فدراسیون هم نیت حضور در انتخابات را دارد بهتر است زودتر مجمع را برگزار کند. تضمینی وجود ندارد که طباطبایی بتواند در مجمع انتخاب شود اما اگر خود او نیز رئیس شود می‌تواند بهتر برای آینده برنامه ریزی کند.

پناهی گفت: شرایط فدراسیون مناسب نیست و در این  وضعیت تیم ملی در سال آینده رقابت‌های قهرمانی آسیا و پیکارهای جهانی را پیش‌رو دارد. قطعا هر رئیسی که بیاید می‌خواهد کادر مورد نظر خود را برای هدایت تیم بیاورد به همین دلیل هر چه زودتر مجمع برگزار شود، تکلیف تیم ملی نیز زودتر روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا