رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه/ مدال پورشیب قطعی شد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

نماینده ۸۴- کیلوگرم کاراته ایران مدال خود را در رقابت‌های لیگ جهانی فرانسه قطعی کرد.

به گزارش ایسنا، کاراته‌کای وزن ۸۴- کیلوگرم ایران با کسب ۵ پیروزی راهی دیدار پایانی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

پورشیب پس از استراحت در دور نخست، دور دوم برابر حریف فرانسوی ۴ بر یک به برتری رسید. در ادامه موفق شد نماینده اکوادور را ۴ بر یک شکست دهد. او در مبارزه سوم مقابل حریف ایتالیایی ۸ بر صفر پیروز شد و در دیدار چهارم حریفی از ترکیه را یک بر صفر مغلوب کرد و در نیمه نهایی مقابل حریف فرانسوی با نتیجه یک بر صفر برنده شد و به دیدار فینال راه یافت.

پورشیب در دیدار فینال به مصاف ریتارو آراگای ژاپنی خواهد رفت.

در همین وزن هادی صفیه با شکست برابر نماینده بلژیک و ابراهیم حسن‌بیگی پس از برد برابر قزاقستان و باخت مقابل آیخان مامایف آذربایجانی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم سجاد گنج‌زاده پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با کاراته‌کایی از هلند مبارزه کرد و یک بر صفر به برتری رسید. در مبارزه دوم هم مقابل حریف ایتالیایی ۴ بر یک پیروز شد و در ادامه برابر ریدوان کاپتان از ترکیه ۴ بر ۲ شکست خورد و پس از آن که حریف ترک مقابل انیس ارکان مغلوب شد، گنج‌زاده هم نتوانست به جدول شانس مجدد راه یابد.

همچنین زهره برزگر، دارنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۱۵ ابتدا حریف فرانسوی را ۵ بر صفر شکست داد. سپس نماینده بنین را ۸ بر صفر مغلوب کرد. او در ادامه کاراته‌کایی از لوکزامبورگ را یک بر صفر برد و در بازی چهارم مقابل حریف دیگری از فرانسه قرار گرفت و ۴ بر ۲ شکست خورد که به دلیل راه نیافتن حریفش به دیدار فینال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز طراوت خاکسار ابتدا نماینده اسلواکی را ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه موفق شد نماینده لوکزامبورگ را ۴ بر یک شکست دهد. او در ادامه با نتیجه ۵ بر ۴ از سد حریف ایتالیایی گذشت و در دیدار چهارم برابر کاراته‌کای اسپانیایی پس از تساوی ۴ بر ۴ در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. در این مرحله خاکسار برابر نماینده اوکراین ۴ بر صفر مغلوب شد و به جدول شانس مجدد راه یافت و در مرحله رپه شارژ برابر سامی مائوآ از فرانسه قرار گرفت و نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد تا دستش از مدال برنز کوتاه بماند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا