باقری یا روشنی یا هر دو؟ مسئله این است!/ سرگیجه در فدراسیون کاراته و سرپرستی که پاسخگو نیست

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از انتشار خبر ناپدید شدن آروین باقری در فرودگاه پاریس برخی مسئولان فدراسیون کاراته اعلام کردند که وی به صورت انفرادی جهت حضور در لیگ جهانی فرانسه به این کشور رفته و به هیچ وجه این امر زیر نظر فدراسیون کاراته انجام نشده است.

مسئولان فدراسیون با اعلام این موضوع که تنها کسانی که کمیته فنی نام آنها را اعلام کرده به هزینه و با مسئولیت فدراسیون کاراته به فرانسه رفته‌اند، سعی دارند به نوعی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند اما وقتی به آرشیو سایت فدراسیون کاراته سری بزنیم متوجه خواهیم شد که این موضوع به هیچ وجه آنگونه که مسئولان می‌گویند نیست.

در خبر جلسه کمیته فنی فدراسیون که در تاریخ ۱۹ دی روی سایت فدراسیون قرار گرفته شده به صراحت اعلام شده که «تمام نفراتی که از سوی فدراسیون برای حضور در این مسابقات ثبت نام شده‌اند و نیز کاراته‌کاهایی که به صورت شخصی اقدام نموده‌اند زیر نظر فدراسیون در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و مسئولیت فنی کاراته‌کاها در این مسابقات نیز بر عهده علیرضا سلیمانی است».

در این شرایط سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته به هیچ وجه پاسخگوی این مسئله نیست، البته روز گذشته سرپرست دبیری فدراسیون در این مورد با برخی رسانه‌ها مصاحبه‌ای داشت و فرد ناپدید شده را «آرمین روشنی» کرده که از او چک هم اخذ شده است. از سوی دیگر روابط عمومی این فدراسیون با صدور اطلاعیه‌ای فرد مورد نظر را «آروین باقری» خوانده است و معلوم نیست حرف کدام یک از مسئولان این فدراسیون که به نظر می‌رسد سرگیجه گرفته‌اند درست است. به این ترتیب حالا باید گفت مشکل دو تا شده است! اینکه فرد ناپدید شده کدام یک از افراد نامبرده است و چه بسا شاید ناپدید شده‌ها دو نفرند!

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا