سرمربی کاراته آذربایجان: به دلیل حضور ایرانی‌ها سطح فنی جام ایران زمین بالاست

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین در حالی از روز گذشته به میزبانی تهران برگزار شده است که این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم خارجی و ۳ تیم ایرانی در حال برگزاری است.

عارف محمد اف سرمربی تیم آذربایجانی حاضر در این رقابت‌ها در صحبت‌های خود اظهار داشت: ابتدا باید از احمد صافی و مسئولان کاراته ایران تشکر کنیم که چند سال مداوم است این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند. من خوشحالم از اینکه همیشه تیم آذربایجان را به این مسابقات دعوت کردند. خوشبختانه نظم خوبی در سالن مسابقات حاکم است و کیفیت مسابقات بسیار بالا است.

وی در ادامه افزود: نزدیک ۱۵ سال پیش در لیگ ایران سال‌ها فعالیت می‌کردم و از آن سال تا به حال ارتباط خوبی با کاراته ایران دارم. امسال با ۶ کومیته‌کار و یک کاتارو در این مسابقات شرکت کردیم. خوشبختانه در بخش کاتا به قهرمانی رسیدیم. امیدوارم نمایندگان ما امروز در این رقابت‌ها حریفان خود را شکست دهند و نتایج خوبی را کسب کنند.

سرمربی تیم آذربایجان در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: کاراته ایران از بهترین‌های دنیا است و جزو مدعیان قهرمانی جهان است. ایران کاراته‌کاهای زیادی دارد که در سراسر دنیا همیشه افتخارآفرینی کردند. حضور نمایندگان ایران در تمام مسابقات باعث می‌شود کیفیت رقابت‌ها بالا رود. خوشبختانه کاراته‌کاهای ایرانی زیادی در این مسابقات حضور دارند که در دنیا افتخارآفرینی کردند و همین موضوع باعث شده تا کیفیت جام ایران زمین نسبت به سال‌های گذشته بالاتر برود.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/BUQX2Z
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا