این لیگ خروجی ندارد/ مصمم به حضور در انتخابات هستم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

مهران بهنام فر ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مناطق نفت خیز جنوب یک تیم دولتی است که برای تهیه هزینه های سفر به تهران زمان کافی نیاز دارد و به همین دلیل بارها از مسئولان سازمان لیگ خواسته ایم که زمان برگزاری مسابقات را زودتر اعلام کنند تا تیم ها با مشکل تهیه بلیت و سایر مسائل مربوط به حضور در تهران برخورد نکنند که متاسفانه توجهی نشد.

وی افزود: بیش از ۱۰ ماه از سال گذشته و فدراسیون تازه به فکر برگزاری لیگ افتاده  که نمی تواند خروجی مناسبی برای تیم ملی داشته باشد و اینکه می گویند لیگ باید در خدمت تیم ملی باشد  شعاری است که کمتر در کاراته به آن توجه شده است. 

سرمربی مناطق خیز جنوب ادامه داد: اینکه تعدادی در حال تلاش برای برگزار نشدن لیگ هستند به هیچ عنوان قابل قبول نیست. مبلغ قرارداد کاراته کاها در لیگ بالا نیست ولی همین مقدار اندک هم برای خیلی از کاراته کاها که درآمدی ندارند و تنها به فکر امرار معاش از طریق لیگ هستند می تواند چاره کار باشد.

مربی پیشین تیم ملی کاراته در بخش از سخنان خود گفت: سال آینده رقابتهای جهانی در پیش است و از فدراسیون می خواهیم تا رقابتهای لیگ را از تابستان آغاز کند تا حداقل بتواند در راه آماده سازی کاراته کاها برای حضوری موفق در مسابقات جهانی مفید باشد.

بهنام فر در خصوص حضور در انتخابات فدراسیون هم گفت: برای رقابت با سایر رقبا در انتخابات با مصمم هستم. منتظرم تا از سوی وزارت ورزش زمان ثبت نام اعلام شود. سالها در کاراته فعالیت کرده ام و به خوبی با شرایط ، مشکلات داخلی و سایر مسائل و حواشی آن آشنا هستم و در خود این توانایی را می بینم که به اوضاع سروسامان دهم.

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا