زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته به صدا در می آید

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر ، مدتها بود که سازمان لیگ فدراسیون کاراته در صدد برگزاری فصل جدید رقابتهای سوپرلیگ کاراته بود و تعویق چندباره این رقابتها در کنار اظهار نظر برخی اهالی این رشته در خصوص مفید فایده نبودن لیگ در این برهه از سال باعث شد تا شایعه برگزار نشدن این رقابتها در بین اعضای این رشته منتشر شود. 

نکته ای که بیش از هر چیز کاراته را آزار می دهد نداشتن یک سالن مناسب برای برگزاری رقابتهای مختلف از جمله لیگ است. فدراسیون کاراته هر زمان که قصد برگزاری یک دوره رقابت از جمله لیگ را می کند باید دست به دامان سایر فدراسیون ها یا ارگان‌های دیگر شود تا این مشکل خود را به نوعی برطرف کند. 

به هر حال فصل جدید این رقابتها در حالی فردا سه شنبه ۱۵ دی‌ماه در سالن غدیر تهران  آغاز می شود که روزهای زیادی از دست رفته و سازمان لیگ چیزی نزدیک به ۷۴ روز فرصت دارد تا پرونده این رقابتها را بسته و تیم های برتر را معرفی کند. در واقع برگزاری لیگ به صورت تمام فشرده که بدون شک تبعاتی هم برای تیم ها در پی خواهد داشت. 

اما ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه شش تیمی به رقابت خواهند پرداخت که در گروه یک تیم های کان ذن ریو ، دانشگاه آزاد ، پولاد کن شین کان قم ، شهرداری سنندج ، بیمه کارآفرین لرستان و صنعت برق هرمزگان و در گروه دوم نیز ، پیام نور، مناطق نفت خیز جنوب، پاس قوامین، تصتای آوای رزم ، پارسیان زنجان و شهرداری ورامین به رقابت خواهند پرداخت.

برنامه هفته نخست به این شرح اعلام شده است: 

گروه یک:

مرحله اول: کان ذن ریو با دانشگاه آزاد اسلامی

باشگاه پولاد کن شی کان قم با شهرداری سنندج

بیمه کارآفرین لرستان با صنعت برق هرمزگان

مرحله دوم: باشگاه پولاد کن شی کان قم با دانشگاه آزاد اسلامی

بیمه کار آفرین لرستان با کان ذن ریو

صنعت برق هرمزگان با شهرداری سنندج

گروه دوم:

مرحله اول: دانشگاه پیام نور با مناطق نفت خیز جنوب

باشگاه پاس قوامین با تصتای آوای رزم

باشگاه پارسیان زنجان با شهرداری ورامین

مرحله دوم: باشگاه پاس قوامین با مناطق نفت خیز جنوب

باشگاه پارسیان زنجان با دانشگاه پیام نور

شهرداری ورامین با تصتای آوای رزم.

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا