مهدی‌زاده: اجازه نمی‌دهم با این حرف‌ها مرا وارد حاشیه کنند/ از مسئولان باشگاه شکایت می‌کنیم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم پرداخت مطالبات خود از سوی مسئولان باشگاه آذرخودرو، اظهارداشت: مسئولان باشگاه در طول یک سال گذشته فقط وعده وعید داده‌اند اما تا به امروز هیچ اتفاقی رخ نداده و مبلغ قرارداد ما را پرداخت نکرده‌اند. اسناد قرارداد همه بازیکنان تیم دست دباغیان سرمربی تیم است و او این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی در ادامه افزود: آذریار مدیرعامل باشگاه قول داده تا پایان ماه جاری مبلغ قرارداد همه بازیکنان را پرداخت کند، اما تا به امروز هیچ خبری نشده است. ما هم این صحبت‌ها را فقط شنیده‌ایم. متاسفانه مدیرعامل باشگاه تلفن ما را جواب نمی‌دهد.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که مبلغ کل بدیهی باشگاه به شما چقدر است گفت: سال گذشته ترکیب کل تیم ما در سوپر لیگ ۲۵ نفر بود. مجموع بدهی این باشگاه نیز کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان است. حالا همه بچه‌های تیم نیز تصمیم دارند برای دریافت مبالغ خود از مسئولان تیم شکایت کنند؛ این چند روز را نیز صبر می‌کنیم تا ببینیم اگر وعده مدیرعامل عملی نشد این بار به صورت جدی شکایت خواهیم کرد. هرچند مراحل قانونی یک سال طول می‌کشد اما سرانجام به پولمان می‌رسیم.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه، خاطرنشان کرد: سال گذشته برای حضور در مسابقات سوپرلیگ یک پیشنهاد خیلی خوب داشتم که به خاطر حضور در تیم قم پیشنهاد تیم را قبول نکردم و برای تیم استان قم مبارزه کردم حتی مبلغ قرارداد پیشنهادی ۵ میلیون بیشتر از تیم استان قم بود.

وی در پاسخ به این سوال که گویا امسال هم با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌ای، گفت: متاسفانه امسال برای فعالیت در سوپرلیگ با هیچ تیمی نتوانستم قرارداد ثبت کنم. در مجموع مسئولان باشگاه دو سال است که به ما ضربه میزنند. اگر سال قبل با پیشنهاد مالی خوبی که از سوی یکی از تیم‌های سوپر لیگی داشتم به توافق می‌رسیدم قطعا امسال با آن تیم در سوپر لیگ فعالیت می‌کردم.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که گویا مطرح شده دلیل نرفتن شما به مسابقات ژاپن این بوده که تمایل داشتید همسر خود را به ژاپن ببرید، اما با این موضوع موافقت نشده؛ آیا این صحبت‌ها صحت دارد یا خیر، عنوان کرد: این مسائل حاشیه است و دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. دلیل اعزام نشدن ما به مسابقات کاراته وان ژاپن اسامی اشتباهی بود که به سفارت ژاپن ارسال شده بود، نه چیز دیگری که دوستان مطرح کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من رزومه‌ام مشخص است و در حال حاضر هم به دور از حاشیه تمرین می‌کنم تا در مسابقات جهانی اتریش شرکت کنم. امیدوارم همه اعضاء خانواده کاراته دست به دست هم دهند و جو حاکم در کاراته به آرامش برسد. اگر با این مصاحبه‌هایی که علیه همدیگر در خانواده کاراته می‌شود پیش برویم به آرامش نخواهیم رسید. برای مسئولان فدراسیونم احترام زیادی قائل هستم اما اجازه نمی‌دهم کسی من را وارد حاشیه کند. آنهایی که این صحبت‌ها را مطرح کردند بهتر است بیایند در مورد این موضوع جواب بدهند. لطفا دوستان برای بچه های تیم ملی که عرق می‌ریزند و برای کشورمان افتخار آفرینی می‌کنند حاشیه سازی نکنند. ما سرباز تیم ملی هستیم و هدفممان موفقیت تیم ملی کاراته کشورمان است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/8136I3
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا