زمانی: شنبه محل برگزاری مسابقات سوپر لیگ را اعلام می‌کنیم/ احتمالا اراک میزبان هفته اول باشد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

محمد علی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد زمان برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته، اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات سوپر لیگ مردان و بانوان ابتدا ۱۶ تیم در بخش مردان و ۱۸ تیم در بخش بانوان ثبت نام کردند اما در مرحله نهایی ۱۴ تیم در بخش مردان و ۱۶ تیم در بخش بانوان قطعی شد. طبق برنامه ریزی که انجام دادیم هفته اول فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته ۴ دیماه برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا محل برگزاری مسابقات هفته اول مشخص شده است یا خیر گفت: ابتدا قرار بود این رقابت‌ها در یکی از سالن‌های شهید افراسیابی تهران و سالن فدراسیون هندبال برگزار شود اما بنا به دلایل مختلف سالن‌هایی که از آنها نام بردیم، آماده برگزاری مسابقات نیست. در حال حاضر هیات کاراته استان مرکزی مسئولیت برگزاری هفته اول مسابقات را برعهده گرفته است و به احتمال فراوان مسابقات در اراک برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته در ادامه، گفت: روز شنبه جلسه‌ ‌ای را با حضور مسئولان فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار خواهیم کرد. در این جلسه‌ هم اندیشی دوباره به نمایندگان تیم‌ها، محل برگزاری هفته اول مسابقات سوپر لیگ را اعلام خواهیم کرد. ما تلاش کردیم این مسابقات در تهران برگزار شود و تا این لحظه این امر میسر نشده است و به احتمال زیاد اراک میزبان این رقابت‌ها خواهد شد. به همه تیم‌ها نیز اعلام کرده‌ایم که اگر تمایل میزبانی مسابقات در هفته‌های بعدی را دارند به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/G34WOK
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا