طباطبایی: فدراسیون قبلی پاداش وزارت ورزش را در جای دیگر خرج کرده است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

 

سرپرست فدراسیون کاراته می‌گوید پاداش پرداختی از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کاراته برای بانوان ملی‌پوش در زمان ریاست قبلی فدراسیون صرف امور دیگر شده است.

حسن طباطبایی در گفت‌و‌گو با ایسنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پاداش اهدایی از سوی وزارت ورزش و جوانان به دست ملی‌پوشان کاراته بانوان رسیده یا خیر، گفت: در زمان فدراسیون قبلی ۳۵ میلیون تومان از سوی وزارت ورزش به حساب فدراسیون واریز شد و در همان دوره نیز این پول خرج امور دیگر شده است.

او ادامه داد: با هزینه کردن این پول در بخش‌های دیگر عملا چیزی به دست بانوان ملی‌پوش کاراته نرسید. تمامی این اتفاقات پیش از حضور من در فدراسیون کاراته رخ داد. با این حال من با جدیت پیگیر پاداش بانوان ملی‌پوش کاراته هستم.

سرپرست فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: به ملی‌پوشان کاراته بانوان قول دادم تا در اولین فرصت که از نظر مالی شرایط بهتری را پیدا کنیم پاداش آنها را پرداخت کرده تا به نوعی جبران کم‌کاری فدراسیون قبلی را نیز کرده باشیم.

طباطبایی در مورد نحوه اختصاص این پاداش نیز گفت: بر اساس تصمیم‌گیری نایب رییس بانوان فدراسیون، این پاداش تقسیم خواهد شد و به ملی‌پوشان داده می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا