رقابت‌های اندونزی کم از پیکارهای جهانی بزرگسالان نداشت

مربی تیم زیر ۲۱ سال کاراته ضمن دفاع از عملکرد این تیم در رقابت‌های جهانی اندونزی گفت: تیم ایران با توجه به اینکه از پنج فرصت، سه مدال به دست آورد، عملکرد خوبی در میدان جهانی داشت.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز  حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم عنوان داشت: با توجه به اینکه تیم زیر ۲۱ سال در هیچ مسابقه تدارکاتی‌ پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان حاضر نشده بود و اینکه اکثر نفرات ما کم تجربه بودند، باید بگویم عملکرد خوبی در اندونزی داشتیم. برخی بازیکنان ما مانند مهدی خدابخشی اولین بار بود که کلا از ایران خارج شده بودند.

وی ادامه داد: سه تن از نفرات ما اصلا مدال رسمی نداشتند و با توجه به شرایطی که اشاره شد، فکر می‌کنم کسب سه مدال برنز از پنج فرصت ممکن کار کمی نبوده است. میعاد یاری در چهارسال اخیر از سوی هیچ کادری مورد توجه قرار نگرفته بود اما ما به او اعتماد کردیم و دیدید که در اندونزی به خوبی مبارزه کرد و مدال گرفت. علی‌اصغر آسیابری هم همین وضعیت را داشت و در شرایطی که در رقابت‌های اسپانیا در دور اول باخته بود در اندونزی تلاش کرد و مدال رسید.

مربی تیم ملی کاراته تصریح کرد: اکثر بازیکنانی که در این دوره به همراه تیم‌های دیگر به میدان آمده بودند را می‌شناسم. مصری‌ها در وزن به اضافه، دارنده مدال برنز جهان را به همراه داشتند و حتی ترک‌ها نیز قهرمانان اروپا را به اندونزی آورده بودند. رقابت‌های امیدها با توجه به تدارک خوبی که تیم‌ها دیده بودند کم از رقابت‌های جهانی بزرگسالان نداشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا