زمانی: لیگ‌های کاراته ۱۴ آذر آغاز می‌شود/ مردان در افراسیابی، بانوان در کبکانیان

رئیس سازمان لیگ‌های کاراته گفت: رقابت‌های سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته مردان و بانوان چهاردهم آذرماه به میزبانی تهران آغاز خواهد شد. 

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، محمدعلی زمانی رئیس سازمان لیگ‌های کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد زمان آغاز لیگ‌های این رشته خبر داد و گفت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته با حضور سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در لیگ‌های کاراته مراسم قرعه کشی برگزار شد. ما نیز با توجه به تعداد‌ تیم‌هایی که برای حضور در مسابقات لیگ اعلام آمادگی‌ کرده‌اند برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: در بخش سوپر لیگ مردان ۱۰ تیم و لیگ برتر ۲۰ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند. مسابقات نیز از ۱۴ آذرماه در تهران آغاز خواهد شد. طبق قوانین سازمان لیگ به تمام تیم‌ها اعلام کرده‌ایم تا برای حضور در مسابقات لیگ‌های کاراته تا روز ۷ آذرماه فرصت دارند تمام مدارک خود را به سازمان لیگ ارائه کنند. در غیر این صورت اگر تیمی مدارک خود از جمله قرارداد بازیکنان و مربیان را تا زمان مشخص شده به سازمان لیگ ارائه نکند اجازه حضور در مسابقات را ندارد.

رئیس سازمان لیگ‌های کاراته در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان با حضور ۶ تیم و در بخش لیگ برتر نیز با حضور ۸ تیم پیگیری خواهد شد. طبق برنامه ریزی که کرده‌ایم مردان در سالن افراسیابی و بانوان نیز در سالن کبکانیان به مصاف هم خواهند رفت. البته ما اعلام کرده‌ایم استان‌هایی که تمایل دارند میزبان مسابقات لیگ‌های کاراته باشند تا قبل از آغاز مسابقات به ما اعلام کنند تا با یک برنامه ریزی دقیق میزبانی را به آنها بدهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا