مقام‌آوری کاراته‌کاران آبیکی در مسابقات آزاد کین‌شین

رئیس هیئت کاراته آبیک از حضور و مقام‌آوری کاراته‌کاران این شهرستان در مسابقات کشوری کاراته آزاد کین‌شین استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز مهرداد خاوندی امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: در مسابقات کشوری کاراته آزاد کین‌شین که در استان البرز برگزار شد، ۱۱۰ نفر از کیوکوشین‌کاران تزوکا و نینجا شرکت کرده بودند که از شهرستان آبیک نیز ۱۲ کاراته‌کا حضور داشتند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات کاراته‌کاران شهرهای ملارد، محمدشهر، آبیک، کرج و شهریار در سالن ورزشی فجر محمد شهرولدآباد استان البرز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان آبیک ادامه داد: شهردار و رئیس شورای اسلامی محمدشهر، قاسم سعیدی‌مغانلو رئیس سبک کن‌شین کاراته که نامزد ریاست فدراسیون کاراته نیز است به همراه حسن‌علی قلی‌نژاد نایب رئیس کن‌شین کاراته در این مسابقات حضور داشتند.

خاوندی خاطرنشان کرد: از شهرستان آبیک به مسابقات کشوری کاراته کن‌شین استان البرز سه تیم نونهالان، نوجوانان و جوانان اعزام شده بود.

این مسئول اضافه کرد: کاراته‌کاران شهرستان آبیک در این دوره از مسابقات به مقام‌های خوبی دست یافتند که در رده نونهالان می‌توان به کسب مقام دوم از سوی آرمان فلاح و کسب مقام سوم از سوی محمدرضا محمدی و علیرضا قلی‌زاده اشاره کرد.

رئیس هیئت کاراته شهرستان آبیک تصریح کرد: در رده نوجوانان مهدی محمدی و حسین ادب‌جو توانستند مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

خاوندی گفت: امیرحسین شعبانی در رده جوانان وزن اوپن مسابقات کشوری کاراته کن‌شین استان البرز به مقام نخست دست یافت و علی ساعدی به کسب مقام سوم بسنده کرد.

گفتنی است؛ در مسابقات کشوری کاراته آزاد کین‌شین در استان البرز مهرداد خاوندی رئیس هیئت کاراته شهرستان آبیک داور بود و آرش آقاجانی به عنوان سرپرست حضور داشت؛ همچنین خاوندی نماینده سبک کیوکوشین کاراته تزوکا شهرستان آبیک است.

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام
    اول اینکه مسابقات کشوری نبوده!!! مسابقات سبک های آزاد استان البرز بوده به همت سبک کن شی کان
    دوم اینکه تیم اول کن شی کان شده با مربیگری سعیدی تیم دوم شهریار تبا مربیگری فهیمی یم سوم محمد شهر کرج با مربیگری قلی نژاد
    سوم اینکه نتایج قابل توجهی کسب نکرده تیم ابیک !!!!!!!!!!
    ولی مربی این تیم آقای خاوندی داوری بسیار خوب و اخلاق پسندیده ای داشتند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا